رویداد تا ثریا با هدف شناسایی نخبگان شهرستانها شکل گرفت

یارسرشار گفت: ظرفیت نخبگان در شهرستان‌ها مغفول مانده است بنابراین رویدادی مثل تاثریا  کلید خورد تا تخبگان شناسایی و به بازار وصل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مهدی یارسرشار امروز در رویداد فناورانه تا ثریا استان زنجان، اظهار کرد: بنیاد تعاون بسیج می‌تواند بازار تضمین شده‌ای برای تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلفی داشته باشد.

 

 

معاون اقتصادی بنیاد تعاون سازمان بسیج با بیان اینکه  چالش‌های را شناسایی  و سعی داریم آنها را حل کنیم، تصریح کرد: ظرفیت نخبگان در شهرستان‌ها مغفول مانده است،بنابراین  رویدادهایی مثل تاثریا  کلید خورد تا تخبگان شنایی و به بازار وصل شوند.

 


یارسرشار با اشاره به اینکه اگر ایده و محصولی بدون نیاز بازار تولید شود با مشکل رو به رو خواهد شد، ادامه داد: مجموعه پیشگامان در راستای حمایت از تیم‌های دانش بنیان بازار را شناسایی و آن را به تیم‌ها وصل می‌کند.

 


وی با بیان اینکه یکی دیگر از چالش‌های تیم‌های دانش بنیان تامین مالی خصوصا درتیم‌های نوپا است، عنوان کرد: الویت مجموعه پیشگامان، رشد و موفقیت تیم‌ها و شرکت‌های دانش بنیان است.

 


کاهش ارز بری در اقتصاد  یکی از ویژگی‌های فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان بود که معاون اقتصادی بنیاد تعاون سازمان بسیج  به آن اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد ارزش افزوده  و تولید واقعی از جمله ویژگی‌های استفاده از ظرفیت‌های شرکت های دانش بنیان است.

کد خبر 1236878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha