زیرساخت‌های حمایتی از اقتصاد دانش بنیان در کشور شکل گرفته است

به گفته افشارچی، اگر میزان درصد اقتصاد دانش بنیان در حال حاضر در کشور۲ درصد است باید تا ۵ سال آینده این رقم به حداقل ۵ تا ۶ درصد برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی در رویداد ملی فناورانه تا ثریا که در دانشگاه زنجان برگزار شد، با اشاره به زیرساخت‌های حمایتی از اقتصاد دانش بنیان گفت: به اعتقاد من وضعیت زیرساخت‌های حمایتی از اقتصاد دانش بنیان در کشور ما بد نیست و به خوبی شکل گرفته است.

 

استاندار زنجان تاکید کرد: مسیرهای بیشماری وجود دارد تا افراد فعال در این حوزه در مسیر رو به جلو حرکت کنند.

 


استاندار زنجان با اشاره به اهمیت سهم اقتصاد دانش بنیان در تولید ناخالص داخلی در استان و به تبع ان در کشور گفت: اگر بخواهیم به درستی رو به جلو حرکت کنیم باید اهداف خود را با اعداد و ارقام تعیین کنیم.

 


افشارچی با بیان اینکه چون در سطح کشور این میزان پایین است بنابراین باید با برنامه ریزی های دقیق و بر پایه اعداد و ارقام در راستای افزایش این سهم  جلو برویم اظهار داشت: راه های بیشماری وجود دارد که افراد از طریق آن می توانند در حوزه اقتصاد دانش بنیان در مسیر ایده های خود، حمایت شوند.

 


 وی با تاکید بر اینکه اتفاق هایی که  در راستای اقدامات و فعالیت های ما می افتد علاوه بر اینکه  باید خود را در زندگی مردم  نشان دهد، در کلان اقتصادی کشور نیز جایگاهی برای خود باز کند.  

 


استاندار زنجان گفت: اگر میزان درصد اقتصاد دانش بنیان در حال حاضر در کشور ۲ درصد است باید تا ۵ سال آینده این رقم به حداقل ۵ تا ۶ درصد برسد.

کد خبر 1236880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha