موفقیت جمهوری اسلامی در برخورداری از شمار فراوان مجاهدان فی سبیل الله است

حجت الاسلام ماندگاری گفت: یک جامعه موفق از دید امام علی (ع) جامعه ای است که مجاهد فی سبیل الله زیادی دارد و جمهوری اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی دارای چنین مجاهدانی بوده پس موفق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری، امشب پنج شنبه (10 آذر)  در مراسم سوگواری ایام فاطمیه و بزرگداشت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و سردار شهید «داوود جعفری»، شهید مدافع حرم که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: شکست دادن رژیم صهیونیستی آرزوی شهید جعفری بود و شهدای مدافع حرم آزادای قبله اول مسلمین را در سر دشاتند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: مجلس شهدا مجلس اتمام حجت است و در این مجلس خوب است که پیام شهدا را به خوبی بشناسیم و به آنها عمل کنیم.

وی با اشاره به خصلت های مومنان واقعی عنوان کرد: مومن واقعی به خدا و رسولش ایمان بی چون و چرا دارد و از آنان اطاعت می کند.

حجت الاسلام ماندگاری با تاکید بر لزوم اقامه نماز هم اظهار کرد: نماز مانند داروست و جامعه را از فحشا دور نگاه می دارد و برای مقابله با فساد باید در در مدارس، ادارت، دانشگاه ها، مساجد و ... نماز برپا شود.

وی ادامه داد: شهدا مومن صادق بودند و شهدای ما کشته نماز و ارزش های دین خدا هستند و پیام شهدا به ما این است که مومن واقعی ایمان کامل به کلام خدا دارد و شهدا می خواهند که نسبت به خدا، قرآن و اهل بیت (ع) و جمهوری اسلامی شک نکنیم.

حجت الاسلام ماندگاری با تاکید بر توطئه دشمنان برای تبلیغات دروغین گفت: اگر امام علی (ع) و امام حسن (ع) و امام حسین (ع) از سوی پیروان خود حمایت نشدند به این دلیل بود که برخی یارانشان به تبلیغ دروغ دشمن گوش کردند.

وی افزود: به امروز هم دشمن با تبلیغات دروغ مردم را به ولی فقیه و جمهوری اسلامی به شک انداخته است و حتی ورزشکاران ما تحت تاثیر تبلیغ دشمن سرود جمهوری اسلامی نمی خوانند که بعد پشیمان شدند و سرود خواندند و خدا به آنها پاداش داد.

حجت الاسلام ماندگاری تصریح کرد: یک جامعه موفق از دید امام علی (ع) جامعه ای است که مجاهد فی سبیل الله زیادی دارد و جمهوری اسلامی با وجود مشکلات اقتصادی دارای چنین مجاهدانی است، پس موفق است.

وی ادامه داد: مدافعان حرم در واقع مجاهدان دفاع از پرچم ولایت، دفاع از وطن اسلامی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) هستند که جمهوری اسلامی در تربیت این مدافعان حرم مطلوب عمل کرده و مجاهدان بسیاری دارد و امروز دشمن هم باور دارد که مجاهدان در راه خدا از هر زمانی در جمهوری اسلامی بیشتر هستند.

حجت الاسلام ماندگاری، حجاب را هم از اجزای اسلام دانست و گفت: همانطور که جهاد و خمس و زکات بخش هایی از اسلام هستند، حجاب هم جزیی از دین ماست و سربلندی ما با تربیت مجاهد فی سبیل الله تضمین خواهد شد.

 

کد خبر 1236911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha