نیاز امروز جامعه استفاده از کارشناسان اهل فن برای جهاد تببین است

آزموده با بیان اینکه امروز دشمن دنبال افکار ماست و وظیفه همه ما و دستگاه ها این است که به جهاد تببین نگاه ویژه ای داشته باشند گفت: امروز نیاز است از کارشناسان اهل فن برای جهاد تببین استفاده کنیم و به معلمان مدارس بسنده نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام بهرام آزموده ظهر امروز(جمعه، 11آذر) در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان ماسال که در مسجد جامع برگزار شد با اشاره به ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی اظهار کرد: یکی از افتخارات کشور ما و گیلانی ها میرزا بوده، کسی که با ایمان راسخ با زورگویان مبارزه کرد و نهایت به شهادت رسید.

 

امام جمعه موقت ماسال افزود: مقام معظم رهبری درباره میرزا کوچک فرمودند؛ « میرزا کوچک، مرد تنهایی بود که به دو قدرت بزرگ آن روز دنیا - یعنی روس‌ها و انگلیسی‌ها - یک «نه»ی بزرگ گفت».

 

وی با اشاره به دیدار اخیر بسیجیان با مقام معظم رهبری گفت: مذاکره، مشکل ما با آمریکا را حل نخواهد کرد بلکه آمریکا دنبال باج خواهی0p است و هیچ ایرانی باج دادن به آمریکایی ها را قبول نمی کند.

 

حجت‌الاسلام آزموده با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود فرمودند قدر خود را بدانید و بسیجی بمانید تصریح کرد: در همین اغتشاشات اخیر خیلی ها بسیج شناسنامه ای بودند ولی به اغتشاشات دامن زدند و فریب استکبار را خوردند.

 

امام جمعه موقت ماسال خاطرنشان کرد: امروز دشمن دنبال افکار ماست و وظیفه همه ما و دستگاه ها این است که به جهاد تببین نگاه ویژه ای داشته باشند به خصوص آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه برگزاری چند جلسه و مستندسازی توسط برخی ارگان‌ها، جهاد تبیین نیست بلکه رفع تکلیف است اظهار کرد: به شخصه چندین بار اعلام کردم افرادی هستند برای جهاد تببین پیشقدم شوند ولی دستگاه ها بیشتر به دنبال مستند سازی و رفع تکلیف هستند.

 

حجت‌الاسلام آزموده افزود: امروز نیاز است از کارشناسان اهل فن برای جهاد تببین استفاده کنیم و به معلمان مدارس بسنده نکنیم.

 

امام جمعه موقت ماسال با اشاره به ۱۲ آذر و روز قانون اساسی جمهوری اسلامی گفت: ایده قانون اساسی قبل از انقلاب توسط حضرت امام ارائه گردید که بعد انقلاب در سال ۵۸ به تصویب رسید.

 

وی با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین مشکلات ما مصوبات مجلس شورای اسلامی است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری این مجلس را مجلس انقلابی نامیدند، ولی عده ای از نمایندگان ما برای اینکه به فکر آرای خود هستند همراهی می‌کنند با اغتشاش گران و حامی آنها می شوند و اینگونه نماینده‌ها علاوه بر اینکه انقلابی نیستند، ضد انقلاب هم هستند.

 

 

کد خبر 1236958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha