تنظیم بازار برای جلوگیری از گرانی ها ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، برضرورت کنترل و تنظیم بازار کالاهای اساسی تاکید کرد و گفت: مسئولان با تنظیم بازار مانع گرانی ها شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۱۱آذر)، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد بر ضرورت توجه مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اظهارداشت: مسئولان لرستان با تنظیم بازار، مانع گرانی کالا‌های مورد نیاز مردم شوند. 


نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: کنترل و تنظیم بازار کالا‌های اساسی از انتظارات به حق مردم از مسئولان است. 

 

وی با تاکید بر ضرورت تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی و کم کردن فشارهای معیشتی، گفت: مسئولان با ایجاد ساز و کار‌های مناسب، مانع گرانی کالا‌ها و مایحتاج ضروری مردم شوند. 

 

مصوبات سفر رئیس جمهوری اجرایی شود 

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به مصوبات سفر رئیس جمهوری اسلامی به استان لرستان اشاره کرو و عنوان داشت: این مصوبات باید با دقت و سرعت بالایی پیگیری و اجرایی شوند.

 

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این مصوبات  عملی کردن شعار تولید و اشتغال دانش بنیان است.

 

امام جمعه خرم آباد اظهارکرد: با اجرای این مصوبات و ایجاد اشتغالزایی برای جوانان، شادی و نشاط را در چهره آنان بنشانید و مشکل بیکاری و معیشتی برطرف شود.

 

حرکت های دانشجویی گفتمان ساز و پیشرو است 

 

وی در ادامه ۱۶ آذر روز دانشجو را گرامی داشت و گفت: سال‌های ۱۳۳۱ تا ۱۳۳۲ شمسی سال‌های افتخار آمیز و درخشان برای دانشجویان و دانشگاهیان مبارز و سال‌های زشت، سیاه و نگین برای آمریکا و دولت‌های وابسته به این رژیم بود. 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه حرکت‌های دانشجویی گفتمان ساز و پیشرو است، عنوان کرد: دانشجویان در کنار اساتید فرهیخته، سرمایه‌های اصلی کشور هستند که مسئولیت بزرگی بر عهده دارند و می‌توانند آرزو‌های دست یافتنی ملت را محقق کنند.

کد خبر 1236979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha