تکذیب صدور حکم اعدام  برای دو نوجوان در زاهدان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان خبر صدور حکم اعدام برای دو نوجوان زیر ۱۸ ساله را در زاهدان تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «مهدی شمس آبادی» اظهار داشت: از روز گذشته خبری در فضای مجازی و توسط رسانه های معارض و معاند و برخی افراد معلوم الحال منتشر و مدعی شده اند که دو نوجوان زیر 18 ساله در سیستان وبلوچستان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده اند که قویاً تکذیب می شود.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان افزود: متاسفانه رسانه های معارض و معاند نظام اسلامی با هدف برهم زدن امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان و ایجاد تفرقه قومی مذهبی میان شیعه و سنی دست به هر نوع شایعه و دروغ پراکنی دست می زنند که بصیرت و هوشیاری مردم این دیار تاکنون تمامی نقشه های آنها را نقش بر آب کرده است. 

 

شمس آبادی تاکید کرد: با توجه به اینکه در خبر کذب و غیرواقعی این رسانه آمده است که در دادگاه کیفری یک زاهدان برای دو نوجوان زیر 18 سال حکم محاربه و اعدام صادر کرده است ضمن تکذیب این خبر یادآور می شوم که نه تنها برای این دو فرد مذکور؛ بلکه تا امروز برای هیچ جوان و نوجوان زیر 18 ساله ای در دادگاه کیفری یک به اتهام محاربه حکم اعدامی صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

 

وی افزود: مردم نیز با افزایش هوشیاری و سواد رسانه ای خود لازم است فریب رسانه های دروغ پراکن که هر هفته قصد ایجاد آشوب و تفرقه دارند را نخورند.

کد خبر 1237011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha