استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می شود

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه دشمن به خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاشات و به شهادت رساندن جوان های ما کاری کند تا مردم بترسند و از انقلاب دست بردارند، گفت: استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام یوسفعلی شکری به همراه مدیرکل بنیاد گیلان عصر امروز(جمعه، ۱۱ آذر) با خانواده شهدای مدافع امنیت حمزه علی نژاد، مجید یوسفی و حمید پور نوروز در شهرستان های رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار و در جمع آنها اظهار کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس با تقدیم 220 هزار شهید موفق شدیم دشمنی که میرفت تا ایران را تجزیه کند، شکست دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: دشمن در این 42 سال همه فشارها را از تحریم تا ترورهای سنگین دانشمندان هسته ای و نیروهای نظامی و پژوهشگران و... را بر مردم انقلاب تحمیل کرده و حالا به جایی رسیده که با به شهادت رساندن نیروهای بسیجی، به بدنه انقلاب ضربه بزند.

 

وی تصریح کرد: دشمن به خیال باطل خود سعی دارد با ایجاد اغتشاشات و به شهادت رساندن جوان های ما کاری کند تا مردم بترسند و از انقلاب دست بردارند، ولی مانند همیشه به دست مردم غیور انقلابی شکست خواهند خورد.

 

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه استقلال، آزادی و یکپارچگی ملی با وحدت اجتماعی ایجاد می شود گفت: ایثار و جانفشانی شهدا برای حفظ این مهم ضامن این اتحاد است.

 

وی با بیان اینکه افرادی، بدون هیچ وابستگی به این نظام، جز مجاهدین حرم و حریم می شوند و در راه حفظ نظام اسلامی از هیچ تلاشی روی گردان نیستند و در مقابل نیز کسانی را داریم که دین نظام بر خودشان را حتی ادا نمی کنند، گفت: بی شک شهیدان و ایثارگران مانند شهدای کربلا پوست، استخوان و گوشتشان مالامال از ایمان است و ایمان با عمق وجودشان آمیخته است.


حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه خداوند در قرآن به خانواده شهدا بخاطر صبوری و ایمانشان سلام فرستاده است، افزود: شهدا هر جایی که لازم بوده از انقلاب و اسلام دفاع شود بی منت و بی توقع، به مصداق مجاهدین فی سبیل الله سینه سپر کردند.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه اسلام راه انبیاء و صدیقین است و صالحین و مستضعفین وارثین زمین هستند و به آن خواهند رسید، اظهار کرد: هر کس گمان کند که می تواند خون شهدا را پایمال کند در گمراهی است، چرا که شهدا نزد پروردگارند و کسانی که نزد پروردگار باشند از قوام و پایداری و حیات جاودان برخوردارند و نه تنها از شهدا نام نیکشان می ماند بلکه راهشان نیز ماندگار است.

کد خبر 1237024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha