نظارت بر فعالیت داروخانه های خراسان شمالی تشدید می شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: طرح نظارتی ویژه داروخانه ها در استان از امروز آغاز می شود و رصد فعالیت این واحدها تشدید خواهد شد.

سید جواد سیدالموسوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی گفت: در این طرح نحوه عرضه داروها در داروخانه ها به شدت نظارت می شود و علاوه بر آن نحوه فعالیت و توزیع دارو به وسیله شرکت های پخش دارو هم مورد بررسی و نظارت قرار می گیرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی بیان کرد: با توجه به گلایه مردم از گرانی دارو، مشکلات در زمینه تهیه دارو و عرضه نامناسب آن، نظارت بر داروخانه ها و شرکت های پخش دارو در استان در دستور کار قرار دارد.

 

وی گفت: طرح تشدید نظارت بر داروخانه ها از امروز شنبه به مدت دو هفته ادامه دارد و این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجرایی می شود.

 

سیدالموسوی اظهارداشت: مردم هرگونه تخلف و شکایت را از طریق شماره تماس 135 و یا ثبت شکایت در درگاه اینترنتی www.tazirat135.ir گزارش کنند.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: انتقادها و شکایت ها در زمینه نحوه عرضه دارو در اسرع وقت مورد رسیدگی و بررسی قرار می گیرد.

 

 

کد خبر 1237082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha