اجرای اولین طرح کمک رسانی سازمان «مسلمانان مورستاون» به مناسبت کریسمس

سازمان فرهنگی تازه تاسیس متعلق به مسلمانان از همه ساکنان «مورستاون» واقع در ایالت «نیوجرسی» درخواست کرده است تا برای تهیه لباس گرم و دستکش برای نیازمندان این شهر در فصل زمستان همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « patch»، سازمان فرهنگی تازه تاسیس متعلق به مسلمانان از همه ساکنان «مورستاون» واقع در ایالت «نیوجرسی» درخواست کرده است تا برای تهیه لباس گرم و دستکش برای نیازمندان این شهر در فصل زمستان همکاری کنند.

 «مسلمانان مورستاون» که یک سازمان فرهنگی تازه تاسیس است اولین رویداد خدمات اجتماعی خود به مناسبت فرا رسیدن کریسمس را در اواخر ماه دسامبر میزبانی می کند.

 

این سازمان دستکش‌های زمستانی را جمع‌آوری می‌کند و  وعده های غذایی را برای توزیع در نهادهای حمایت اجتماعی و پناهگاه‌های محلی ارائه می دهد.

مسلمانان مورستاون برنامه خود برای ارائه خدمات اجتماعی را از ساعت 11 صبح تا 1 بعد از ظهر روز شنبه (17 دسامبر) برگزار خواهند کرد.

 

روز 17 دسامبر هر دانش آموزی که به خدمات اجتماعی نیاز دارد یا همه ساکنان نیازمند که به کمک احتایج دارند،می توانند به محل برگزاری برنامه ای که سازمان «مسلمانان مورستاون» تدارک دیده است،مراجعه کنند.

گفتنی است، این سازمان در تابستان سال جاری میلادی برای ارتباط بیشتر خانواده های مسلمان در مورستون و تبدیل مسلمانان به اعضای فعال تر جامعه تشکیل شد.

مورستاون در ایالت «نیوجرسی»  کشور آمریکا  است که جمعیت آن در سرشماری سال ۲۰۱۰ میلادی، ۲۰٬۷۲۶ نفر بوده‌ است.

کد خبر 1237085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha