گردهمایی مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری همدان صبح امروز با حضور مدیرکل و معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان همدان،  مسعود ویژه در نشست مدیران آموزشگاههای آزاد هنری همدان با تأکید بر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قالب آموزشگاه‌های آزاد، گفت: رقابت بین آموزشگاه‌های مختلف باعث افزایش کمی و کیفی امور می‌شود؛ اما هماهنگی، تعامل و هم‌افزایی بین آموزشگاه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در کنار فعالیت‌های آموزشگاهی و آموزش ها، اقدامات خلاقانه هم باید مورد توجه قرار بگیرد؛ خاطرنشان کرد: ابتکارات و برنامه‌های خلاقانه می‌تواند رویدادهای ماندگاری رقم بزند.


وی خطاب به مسئولان آموزشگاه‌ها، تأکید کرد: نسل آینده هنری جامعه توسط شما آموزش داده می‌شود؛ بنابراین باید تلاش کنیم هنرمندانی اخلاق مدار، حرفه‌ای و نمونه تربیت شود.


معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان هم در این نشست بر قانونمندتر کردن فعالیت‌های آموزشگاهی تأکید کرد و گفت: در این دوره از مدیریت فرهنگی استان نگاه ویژه‌ای به عرصه هنر داشته و بنا داریم مراکز آموزشی را تقویت کنیم.


هادی فیض‌منش از انجام بازرسی‌های دوره‌ای از آموزشگاه‌های آزاد هنری استان خبر داد و افزود: در مرحله نخست بازرسی‌ها، از همه آموزشگاه‌های آزاد هنری بازدید شده است. هدف از این اقدام تقویت مراکز آموزشی و رفع کمبودها و نقاط ضعف است.


وی با بیان اینکه به دنبال گسترش مراکز آموزش هنر به خصوص در شهرستان‌ها و مناطق کمتر برخوردار استان هستیم؛ اظهار کرد: فعالیت آموزشگاه‌های موسیقی در استان همدان قابل توجه بود و هنرمندان خوش‌ذوق و با استعدادی در این مراکز تربیت می‌شوند.

 

وی ادامه داد : از این رو برای انعکاس فعالیت‌های موسیقایی هنرجویان جوان به دنبال برنامه‌ریزی و فراهم کردن مقدمات برای برگزاری جشنواره بزرگ آموزشگاهی هستیم.

 

 

 

.

کد خبر 1237138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha