درخشش گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اراک در سرود آوای جنگل

گروه سرود «سما » و «سدره المنتهی» از کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اراک توانستند رتبه اول و چهارم پویش سرود «آوای جنگل» را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، گروه سرود نونهالان کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اراک با عنوان گروه سرود «سدره المنتهی» موفق به کسب رتبه چهارم در جشنواره سرود آوای جنگل شد؛‌ همچنین گروه سرود نوجوانان کانون شهید کاوه نبیری تحت عنوان گروه سرود سماء موفق به کسب رتبه اول در این جشنواره شد.

 

گروه سرود «سما » کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری مسجد امام علی(ع) اراک که به صورت تخصصی در زمینه هنری سرود فعالیت می کند توانست رتبه اول پویش سرود «آوای جنگل» را کسب کند.

 

گروه سرود سماء و سدره المنتهی زیر نظر کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اراک فعالیت می کنند که در پویش سراسری آوای جنگل هر دو گروه موفق به کسب رتبه در پویش آوای جنگل شدند؛ صدرة المنتهی رتبه چهار در بخش اجرای پاتوقی و گروه سرود سما هم رتبه اول در اجرای پاتوقی شدند.

 

لازم به ذکر است،‌ گروه سرود سما در سال جاری موفق به افتتاح رده نونهالان و گروه سرود نونهالان به نام گروه سرود «سدره المنتهی» شد.

 

همزمان با برگزاری کنگره بین المللی میرزا که به مناسبت یکصد و یکمین سالروز شهادت میرزاکوچک جنگلی در رشت برگزار شد، پویش سرود «آوای جنگل» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار شد؛ این پویش با هدف پشتیبانی از جامعه هنری و حمایت از آثار آنان در عرصه جهاد تبیین و خلق مبانی فاخر و ماندگار قرآنی در دو بخش بازخوانی و تولید برگزار شد که بخش بازخوانی شامل اجرای پاتوقی، مدارس و مساجد و ... است.

کد خبر 1237157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha