باید باب گفت و گو در کشور باز شود/ نیازمند اصلاح نقص‌ها هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید باب گفت و گو در کشور شود، گفت: نقص ها و ضعف هایی در کشور وجود دارد که باید اصلاح شوند.

حجت الاسلام رضا تقوی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد شکل گیری گفت و گوی ملی بین جناح نه افراد و گروه های سیاسی در کشور گفت: مسئولان جمهوری اسلامی در معرض خواسته ها و افکار مردم هستند. دفاتر نمایندگان مردم به روی مردم باز است. رییس جمهور با مردم دیدار دارند و بخش قابل توجهی از وقت مسئولان در ارتباط با مردم و مشکلات آنها می گذرد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما از گفت و گو استقبال می کنیم، اظهار کرد: ممکن است ضعف ها و نقص هایی در کشور باشد که نیاز به اصلاح داشته باشند. مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین مفهوم این جهاد تبیین یعنی با مردم گفت و گو کردن. جهاد تبیین چیزی به جز بحث و گفت و گو با مردم نیست.

 

وی تاکید کرد: در دانشگاه ها باید کرسی آزاداندیشی تقویت شود و سازمان های فرهنگی باید به میدان بیایند و سازماندهی کنند. باب گفت و گو باید باز شود. با گفت و گو می توان به ارایه راهکار برای حل مسائل پرداخت البته اگر هم سازمان و دستگاهی برای این موضوع در نظر گرفته شود نیز خوب است.

کد خبر 1237180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha