کار دشمن تمام است/حاج قاسم ما را از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس برد

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه کار دشمن تمام است زیرا انقلاب اسلامی به قله رسیده است؛ گفت: حاج قاسم ما را از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حاج حسین یکتا، شنبه(۱۲ آذر) در افتتاحیه طرح "سلیمانی های دیگر" در اجتماع باشکوه دانش آموزان کرمانی گفت: انقلاب اسلامی کاسه کوزه آمریکا را بهم ریخته است و در آینده نزدیک، دیگر پشمی به کلاه آنان نیست.

 

 

راوی دفاع مقدس اهمیت دوست خوب برای جهاد در راه خدا را مورد توجه قرار داد و افزود: دوستی های زمان جنگ صادقانه بود و شما دانش آموزان اگر امروز خواستید کاری برای انقلاب کنید دوست صادق پیدا کنید.

 

 

وی با بیان اینکه جنگ به ظاهر نقمت است اما امام فرمود این جنگ{تحمیلی} برای ما نعمت است؛ اظهار کرد: از دل جبهه افرادی بیرون زدند که "بنیان مرصوص" و "جبل راسخ" بودند و جوانی چون حاج قاسم بیرون زد که ما را از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت المقدس برد.

 

 

یکتا با افزودن اینکه حاج قاسم احتمال داده است حال و هوای ظهور مانند حال و هوای جبهه باشد؛ تصریح کرد: ما به بالای گردنه ها رسیدیم و کار دشمنان تمام است.

 

 

وی با اشاره به برکاتی که دفاع مقدس برای کشور داشت؛ بیان کرد: دشمن پس از جنگ ۱۰ سال سرمایه گذاری کرد تا در سال ۷۸(فتنه کوی دانشگاه) محصول آن را بچیند اما مقام معظم رهبری برای اولین بار به شلمچه آمدند و راهیان نور رقم خورد.

 

 

راوی مربع های قرمز ادامه داد" همان دختری که سال ۷۸ درگیری اعتقادی فکری داشت و مقابل{بچه انقلابی ها} ایستاده بود در سال  ۸۵ و در راهیان نور به شهدا گره خورد و در فتنه ۸۸، روشنگری می کرد و اخیراً که از دنیا رفت، مقام معظم رهبری مُهر نمازشان را دادند که در کفن آن دختر گذاشته شود.

 

 

وی با بیان اینکه بعد از فتنه ۸۸، اربعین شکل گرفت؛ افزود: دشمنان شبکه های اجتماعی و اینترنت را تقویت کردند، کرونا هم کمک کرد و بازی های آنلاین و... حال و هوا و زیست بوم بچه ها را عوض کرد و در ضمیر ناخودآگاه آنها نشستند اما مقام معظم رهبری فرمودند دهه هفتادی و هشتادی ها و نودی می خواهند انقلاب را به اوج برسانند.

 

 

یکتا خاطرنشان کرد: امروز قطب بندی جدیدی در حال شکل گیری است و امام راحل فرمودند این‌جنگ مقدمه فتح فلسطین است و مقام معظم رهبری فرمودند به زودی در بیت المقدس نماز می خوانیم؛ لذا ساعت ما برای ورود به بیت المقدس معلوم است و فقط منتطر حماقت دشمن هستیم.

 


 

وی با بیان اینکه جنگ امروز، رسانه ای و ترکیبی است؛ خطاب به دانشجویان آموزان توصیه کرد: عبادت قشنگ داشته باشید، به والدین احترام بگذارید، در میدان مین گناه دست دیگری را بگیرید و از حاج قاسم برگ ماموریت بگیرید، وقفنامه بنویسید که خود را وقف اسلام کنید.

کد خبر 1237185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha