جابه جایی بیش از یک میلیون نفر مسافر از استان ایلام طی ۸ ماه گذشته

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: طی هشت ماهه سال جاری بیش از یک میلیون و ۵۱۲ هزار نفر مسافر از مبدأ استان توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جا به جا شده‌اند.

سیدزاهدین چشمه خاور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در بازه زمانی یاد شده (هشت ماه سالجاری) بالغ بر یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۵۵۲ مسافر درون و برون استانی از طریق ۱۳۱ هزار و ۶۱۲ سفر توسط ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در سطح استان به مقاصد درون و برون استانی انجام شده است.

 

وی افزود: نسبت جا به جایی مسافر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد افزایش و نسبت کل تعداد سفر نسبت به مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش داشته است.

 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و شرکت های مسافربری و تاخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت ۳۳ میلیون و ۹۹ هزار و  ۶۷۳ تردد سایل نقلیه در جاده های ارتباطی استان ثبت شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 1237215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha