اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان گفت: این اداره کل آمادگی لازم ،برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و ورود دربخش آموزش های مرتبط درراستای کاهش آسیب های اجتماعی را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدیران کل امور زندان ها واقدامات تامینی و فرهنگ و ارشاداسلامی سیستان وبلوچستان با هم دیدار و گفتگو کردند.

 

علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: فرهنگ سازی در تمام زمینه ها باید جهادی بودن را به همراه داشته باشد تا ترویج و گستردگی آن بتواند از آسیب های اجتماعی جلوگیری به عمل آورد.

 

وی افزود: این اداره کل آمادگی لازم ،برای برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و ورود در بخش آموزش های مرتبط در راستای کاهش آسیب های اجتماعی را دارد.

 

محمد حسین خسروی مدیرکل امور زندان ها واقدامات تامینی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک انتصاب علی سرگزی به مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: وظیفه اصلی حوزه کاری امورزندان ها، اصلاح و تربیت وسلامت روحی وروانی یک زندانی در جامعه است که حوزه فرهنگ وهنرتاثیرمهمی درنزدیک شدن به این هدف رابه همراه دارد .

 

وی بیان داشت: همکاری دستگاه های فرهنگی و هنری با امور زندانها قطعا در برگشت سالم یک زندانی به جامعه موثرخواهدبود. گفتنی است دو طرف بر تدوین تفاهم نامه همکاری جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری وهمراهی امور زندان ها با اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان ،تاکید ویژه داشتند.

کد خبر 1237244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha