مسجد، اصلی ترین مرکز جهاد تبیین است

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تصریح کرد: مسجد، اصلی ترین مرکز جهاد تبیین است و بچه های انقلابی باید حساب ویژه ای روی مساجد در امر اهتمام به این جهاد فوری و قطعی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم،حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در نشست ملی جهاد تبیین که امروز  به نام و یاد شهید مدافع امنیت با عنوان "آرمان عزیز" در قم برگزار شد، با اشاره به الزامات و ضرورت های جهاد تبیین در شرایط حساس کنونی اظهار داشت: برای مقابله با خط تحریف دشمن ما باید نسبت به جهاد تبیین که مقام معظم رهبری آن را قطعی و فوری توصیف کردند، اهتمام لازم را داشته باشیم، چرا که در سایه جهاد تبیین، دشمن در عرصه تحریف، شکست خورده و به نتایج مورد نظر خود دست نمی یابد.

 

وی افزود: هر فرد یا جریانی که علیه جریان حق کار می کند شاگرد شیطان و عمله جریان باطل است. آنچه سخنان شیطان را برای آدم باورپذیر کرد، عنصر تکرار بود و لذا امروز هم دشمن با تکرار، دروغ خود را برای ما باورپذیر می کند.

 

این استاد حوزه علمیه قم همچنین با بیان این که صهیونیست‌ها در زمینه تحریف حقایق و جنگ روانی بسیار چیره دست و باسابقه هستند، گفت: کسانی که در عرصه جهاد تبیین فعالیت می کنند، حقیقتاً تأسی به بزرگان دین کرده و در این مسیر از حضرات معصومین(ع) الگو می گیرند و امروز هم باید بدانیم که حرکت در مکتب حاج قاسم مستلزم تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری و اهتمام در زمینه جهاد تبیین است.

 

وی با بیان این که در شرایط حساس کنونی، مساجد مرکز جهاد تبیین به شمار می روند، گفت: ما نباید بگذاریم که دشمن و ایادی آن به تدریج مساجد را از ما بگیرند و خدای ناکرده شرایطی فراهم شود که مساجد از محل توجه و رونق بیفتد که در این صورت یقین بدانیم که ضربه خواهیم خورد.

 

وی اضافه کرد: در نهضت امام راحل و پیروزی انقلاب اسلامی مساجد نقش محوری و کلیدی داشتند و در دوران دفاع مقدس نیز این محوریت وجود داشت و در زمانه ظهور حضرت حجت(عج) و دوران غیبت ایشان نیز مساجد همچنان محوریت دارند کما این که امام زمان(عج) نیز برای قیام، منتظر مسجدی ها و نقش آفرینی آن ها هستند.

 

کد خبر 1237258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha