کلاس آموزش قرآن کریم در کانون فرهنگی هنری میعاد روستای بوگر برگزار شد

نوروزی گفت: کلاس های آموزش قرآن کریم با حضور نوجوانان و جوانان هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بوگر برگزار می شود.

حسين نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کلاس های آموزش قرآن کریم با حضور نوجوانان و جوانان هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بوگر برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری میعاد مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بوگر با اشاره به استقبال گسترده نوجوانان و جوانان افزود: استفاده از مربیان مجرب را از دلایل استقبال نوجوانان و جوانان کلاس آموزشی قرآن کریم عنوان کرد.

 

وی ابراز کرد: کلاس ھای آموزش قرآن کریم ویژه خواهران و برادران در رشته های روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ، مفاهیم، تفسیر، تدبر و آموزش احکام در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بوگر برگزار می شود.

 

نوروزی تصریح کرد: بعد از اتمام هر دوره برای شرکت کنندگانی که به طور کامل در کلاس ها شرکت کرده باشند گواهینامه پایان دوره صادر می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری میعاد مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بوگر افزود: رشته های دعاخوانی، اذان و معارف از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری میعاد مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) روستای بوگر است که برای نوجوانان و جوانان برنامه ریزی شده است.

 

کد خبر 1237282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha