کتاب  آموزه‌های فاطمی در زندگی خانوادگی منتشر شد

کتاب "آموزه های فاطمی در زندگی خانوادگی" در ایام فاطمیه اول و در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) به همت انتشارات دارالمبلغین قم به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم،کتاب "آموزه های فاطمی در زندگی خانوادگی" در ایام فاطمیه اول و در آستانه شهادت حضرت زهرا(س) به همت انتشارات دارالمبلغین قم به زیور طبع آراسته شد.

 

این کتاب در قالب ۲۰۰ صفحه و با قیمت ۸۰ هزار تومان منتشر شده و در دسترس عموم علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

 

حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نیشابوری نویسنده این اثر در دو سرفصل "آموزه های فاطمی در زندگی زناشویی" و "آموزه های فاطمی در تربیت فرزندان" اطلاعات و محتوای ارزشمندی در حوزه سبک زندگی حضرت را در اختیار مخاطبین خود قرار داده است.

 

«صداقت فاطمه زهرا (س)»، «امانتداری فاطمه زهرا (س)»، «مطیع بودن فاطمه زهرا (س)»، «تفاهم در زندگی فاطمه زهرا (س)»، «تعاون و همکاری در زندگی فاطمه زهرا (س)»، «فرزندان فاطمه (س) و عوامل تربیت»، «روش های تربیت فاطمه‌ (س) در تربیت فرزند» و ... از جمله مباحث مهمی است که در این کتاب مورد توجه قرار گرفته است.

 

گفتنی است این اثر با بهره گیری از آیات نورانی قرآن، روایات اهل بیت(ع) و سیره حضرت زهرا (س) و با استفاده از بیش از ۸۰ منبع غالباً دست اول‌ تألیف و منتشر شده است.

کد خبر 1237336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha