اهدای  کمک هزینه درمانی به ۲۸ بیمار نیازمند در طرح قرار دوازدهم

مهدوی گفت: کمک هزینه درمانی به ۲۸ بیمار نیازمند در طرح قرار دوازدهم آذر ماه خبر داد.

امیر مهدوی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: همزمان با 12 آذر ماه  سال جاری  حدود 28 کمک هزینه به بیماران بی بضاعت  اهدا شد.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود:  این تعداد کمک هزینه از مبلغ 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان بر حسب نیاز بیماران بوده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون به صورت میانگین به  هر ماه دراجرای طرح قرار دوازدهم به  حدود 30 بیمار هر ماه کمک هزینه درمانی پرداخت شده افزود: این کمکها از محل نیت واقف مرحوم شادوران سیف الدوله بوده است.

 

مهدوی به بازگشایی درمانگاه دندانپزشکی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در خیابان شهید رجایی ملایر اشاره کرد و افزوداین مرکز دهم آذر ماه با حضور مسئولان بازگشایی شد.

 

وی اضافه کرد: این مرکز که سالهاست فعالیت داشته  طی دو سال گذشته به علت مشکلات و نبود امکانات و بیماری کرونا بسته شد.

 

 که این مرکز با هدف خدمات دهی به افراد نیازمند از محل موقوفات سیف الدوله و طیبه آقا بازگشایی و  برای بازسازی و امکانات جدید آن 600 میلیون تومان هزینه شده است.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در راستای کمک  به افراد بی بضاعت قرار است افراد نیازمند با هماهنگی و ارائه معرفی نامه  از اوقاف و امور خیریه ملایربا ۳۰ تا ۵۰ درصد تخفیف از خدمات این مرکز بهره مند و افراد زیر پوشش کمیته امداد می توانند تا سقف ۸۰ درصد از خدمات دندانپزشکی این مرکز بهره مند شوند  .

 

وی گفت: در حال حاضر تعدادی از پزشکان مجرب با تجهیزات جدید و مواد درجه یک، به اطفال و بزرگسالان خدمات ارائه می دهند، گفت:ساعت کاری مرکز همه روزه به غیر از ایام تعطیل، از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ و از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۱ است.

 

کد خبر 1237340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha