نشست‌های مشترک سه قوه  پیام همدلی و همراهی دارد

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست مشترک مجلس با دولت و قوه قضاییه گفت: این نشست ها پیام همدلی و همراهی دارد، اگر انتقادی هم در اجرا وجود دارد، این موارد در فضای آرام و کارشناسی و مطالبه گرایانه مطرح می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ مجتبی یوسفی در ادامه جلسه علنی صبح امروز  یکشنبه(۱۳ آذر) مجلس در تذکری گفت: امروز جلسه خوبی بین مجلس و دولت برگزار شد، هفته گذشته هم نشست مشترک مجلس و قوه قضاییه تشکیل شد؛ این نشست‌ها پیام همدلی و همراهی دارد که اگر هم انتقاداتی در اجرا وجود دارد نیز در فضای آرام و کارشناسی و مطالبه گرایانه مطرح شده و مطالبات مردم به خصوص در حوزه معیشت پیگیری می شود.

 

نماینده اهواز با اشاره به روز بیمه گفت: باید موضوع بیمه محصولات کشاورزی همچون بیمه حوادث و خشکسالی مورد توجه جدی قرار گیرد؛ محصولات کشاورزی به معنای معیشت ۸۵ میلیون ایرانی است که با معیشت مردم گره خورده است.

 

همچنین  محسن زنگنه  در تذکری به وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر در سیاست‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی و تعاونی روستایی درباره خرید محصولات کشاورزی مطرح می‌کند می‌تواند موجب ایجاد نااطمینانی در بدنه کشاورز و دامدار به سیاست‌های دولت شود.

 

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد: امیدواریم که تعاونی روستایی در خصوص خرید زعفران بر اساس شیوه‌ای که در ابتدا اعلام کرده بود، پایبند باشد تا خدای نکرده موجبات نارضایتی و نااطمینانی طیف کشاورز را در پی نداشته باشد.

کد خبر 1237375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha