امداد رسانی به هفت خودرو با ۲۱ سرنشین از برف

غلامی از امدادرسانی به خودروهای گرفتار شده ناشی از برف در محور سیاهکل به دیلمان خبر داد و گفت: تعداد هفت خودرو با۲۱ سرنشین به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شده بودند که با کمک عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مسیر با زنجیرچرخ بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیاوش غلامی با بیان اینکه در پی بارش برف در مسیر سیاهکل به دیلمان «گردنه لاریخانی» تعداد هفت خودرو (با 21 سرنشین) به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در جاده ها متوقف شدند در جمع خبرنگاران گفت: با اطلاع رسانی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان با تلاش رئیس هلال احمر شهرستان سیاهکل یک تیم از پایگاه آغوزی سیاهکل عازم منطقه شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به این امدادرسانی عوامل امدادی افزود: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پس از اعزام به منطقه مذکور نسبت به امدادرسانی، نصب زنجیرچرخ خودروها و درمان سرپایی یک مصدوم اقدامات لازم را انجام دادند.

 

وی اظهار کرد: این عملیات در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شامگاه شب گذشته آغاز و با فعالیت عوامل امدادی جمعیت هلال احمر بیش از ۲ ساعت با همکاری اداره راهداری شهرستان، مسیر بازگشایی و عبور و مرور با زنجیر چرخ به حالت عادی در آمده است.

 

غلامی ضمن تاکید بر اینکه هموطنان جهت عبور از این مسیر حتما، زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند گفت: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

 

کد خبر 1237386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha