پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید از طریق آبراه اروند وارد کشور می شوند

سردار باقرزاده از بازگشت پیکرهای پاک و مطهر ۱۰۰ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از طریق آبراه اروند خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، سردار سرتیپ سید محمد باقرزاده، امروز یکشنبه (۱۳ آذر) در جمع خبرنگاران، با اعلام بازگشت پیکرهای پاک مطهر ۱۰۰ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از طریق آبراه بین المللی اروند در بندر آبادان به خاک میهن، اظهار کرد: پیکرهای مطهر این شهدا روز پنج شنبه (۱۷ آذر) در میان استقبال مردم آبادان و خرمشهر، به خاک کشور باز خواهند گشت.

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر های کشف شده این شهدای والا مقام در مناطق عملیاتی اشاره کرد و افزود: پیکرهای پاک و مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در محدوده استان‌های میسان و بصره در جنوب شرق عراق کشف شده است.

 

وی تصریح کرد: پیکرهای این شهدای والا مقام مربوط به عملیات‌های والفجر مقدماتی، والفجر یک، خیبر، بدر، کربلای پنج، بیت المقدس هفت و تک‌های دشمن در سال ۶۷ است.

 

سردار باقرزاده با بیان اینکه پیکرهای مطهر شهدای سرافراز وطن همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به کشور باز می گردند، یاد آور شد: این شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه (۱۷ آذر) با استقبال مردم آبادان و خرمشهر به نمایندگی از ملت ایران به آغوش میهن باز خواهند گشت.

 

کد خبر 1237461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha