هیئت اندیشه ورز رسانه ای برای تبیین واقعیت ها و دستاوردهای نظام تشکیل شود

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه هیئت اندیشه ورز رسانه ای برای تبیین واقعیت ها و دستاوردهای نظام تشکیل شود، گفت: باید یک خط پدافندی در حوزه رسانه برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام اظهار کرد:  همه دستگاه ها در اغتشاشات پا شمار بوده اند و تلاش شبانه روزی داشته اند که قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار با بیان اینکه  در زمان دوران دفاع مقدس  مردم ما ایستادند و مقاومت کردند و بر دشمن تا دندان مسلح  پیروز شدند، گفت:  امروز تبلیغات و رسانه در جنگ ترکیبی حرف اول را می زند و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی امروز برای جنگ‌ ترکیبی و شناختی علیه ملت ایران برنامه ریزی گسترده ای کردن اند.

 

وی با اشاره به پیام امام راحل در خصوص رسانه ها و ضرورت نشر اخبار صحیح و متقن برای مردم و مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان،  ابراز کرد:  حضرت امام راحل فرمودند کسانی که نشر اخبار غیرموثق می کنند باید به دادگاه انقلاب سپرده شوند،  امروز متأسفانه آسیبی که در حوزه رسانه ها وجود دارد جدی است.

 

امام جمعه ایلام ابراز کرد:  دشمن در  فضای مجازی تاخت و تاز می کند و اصل نظام و دین و انقلاب را مورد هجمه قرار داده است و باید یک خط پدافندی در حوزه رسانه تشکیل شود و در مرحله بعدی برای تهاجم به تبلیغات رسانه ای دشمن اقدامات لازم انجام شود.

 

وی با بیان اینکه نقش خانه مطبوعات و بسیج رسانه در راستای وحدت رویه رسانه ای در استان بسیار مهم است، گفت: وقتی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اصل نظام را هدف قرار داده اند دیگر سلیقه های سیاسی معنایی ندارد.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه گروه ها و احزاب سیاسی باید پای کار باشند و اعلام موضع کنند، یادآور شد:  لازم است یک‌ گروه اندیشه ورز متشکل از افراد نخبه رسانه ای تشکیل شود و در قالب جهاد تبیین مسایل و واقعیت ها روشنگری شود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار  با بیان اینکه  باید یک مقابله به مثل رسانه ای با تلاش رسانه های  داخلی بر علیه  فضای مجازی و کانال های که که ارزش های دینی و انقلابی را مورد هجمه قرار داده اند، تشکیل شود.

 

وی با بیان اینکه از این هیئت اندیشه ورز حمایت های تولید محتوایی و پشتیبانی انجام شود، تصریح کرد: با تولید محتوا و با ابزار رسانه ای باید فضایی فراهم کرد که جوانان و نوجوان ما، واقعیت ها را بدانند و آگاه شوند و دشمنان نتوانند نسبت به مهندسی افکار جوانان ما را اقدام کنند.

 

کد خبر 1237511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha