مهمترین نقش آفرینی والدین در شکوفایی انقلاب اسلامی توجه به مسئله تربیت اسلامی فرزندان است

حجت الاسلام فاضلی نیا گفت: مهمترین نقش آفرینی والدین در شکوفایی انقلاب اسلامی توجه به مسئله تربیت اسلامی فرزندان است زیرا دشمنان در خصوص این مباحث برنامه ریزی شومی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا امروز (14 آذرماه) در کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور کانون فرهنگی هنری خیرالنسا گفت: اصلی ترین علت ضربه آسیب های اجتماعی به نسل امروز عدم توجه به مسئله تربیت است و باید نسبت به این مبحث اقدام های موثری از سوی خانواده ها برنامه ریزی شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار تصریح کرد: مهمترین نقش آفرینی والدین در شکوفایی انقلاب اسلامی توجه به مسئله تربیت اسلامی فرزندان است زیرا دشمنان در خصوص این مباحث برنامه ریزی شومی دارد.

 

وی اعلام داشت: مسئولیت پذیری، پرورش خلاقیت ها و بستر سازی فرهنگی از مهمترین موضوع های است که خانواده ها در خصوص نوجوانان و جوانان به آن توجه کنند.

 

حجت الاسلام فاضلی نیا افزود: بیشترین آسیب نوجوانان و جوانان از سوی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است زیرا دشمنان با برنامه ریزی های توطئه آمیز اقدام به تولید بازی ها و برنامه های مختلف برای ایجاد انحراف افکار آنها می کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار با اشاره به اینکه برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی زمینه های رشد و پویایی نوجوانان و جوانان را محقق می کند، تاکید کرد: والدین به جای آشنا کردن نسل امروز با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی باید به فکر آموزش اخلاق و مبانی مهم تربیتی باشند.

 

حجت الاسلام فاضلی نیا ادامه داد: سوق دادن نوجوانان و جوانان به شبکه های اجتماعی توطئه استکباری است تا جامعه را از علم آموزی و دانش افزایی دور کنند.

 

کد خبر 1237704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha