اجرای مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان

حمیدی نژاد از اجرای مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان خوزستان خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، مسعود حمیدی نژاد، امروز با اشاره به برنامه متعدد آموزش و در جمع خبرنگاران، پرورش در راستای گرامیداشت هفته قرآن ، عترت و نماز ، گفت: مرحله نخست مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت بیش از ۲۰۰ هزار دانش آموز مقطع متوسطه در استان خوزستان آغاز خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، با بیان اینکه دانش آموز خوزستانی در ۱۱ رشته مسابقات قرآن، عترت و نماز شرکت خواهند کرد، افزود: مرحله آموزشگاهی به عنوان نخستین مرحله مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی است که توسط مدارس به اجرا در خواهد آمد.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن کریم ابراز کرد: بر اساس برنامه ریزی ها ۱۳ محفل انس با قرآن متمرکز استانی، ۴۰ محفل منطقه ای و شهرستانی، ۶۴ محفل قرآنی در مراکز دارالقرآن با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

حمیدی نژاد، با تاکید بر توجه سند تحول بنیادین به آموزش های قرآن و تبیین سیره اهل بیت اضافه کرد: بنابر توصیه ها هر آموزشگاه یک محفل انس با قرآن را با بهره گیری از ظرفیت های همان آموزشگاه به اجرا در خواهد آورد. وی به نشست های بصیرتی اشاره کرد و توضیح داد: نشست های با موضوع آشنایی با سیره علمی و عملی امام حسن عسکری علیه السلام، نشست های مهدویت و نشست های سیره فاطمی از دیگر برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز خواهد بود.

کد خبر 1237759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha