۱۶ آذر یادآور شاخص های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام کلاه کج گفت: ۱۶ آذر و روز دانشجو، از یک طرف متعلق به دانشجو و دانشگاه است، اما از طرف دیگر روزی از روزهای انقلاب اسلامی و نهضت حماسه و شهادت به شمار می رود و روزی است که یادآور شاخص های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، امروز دوشنبه (14 آذر) در جلسه شورای اطلاع رسانی  استان خوزستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو در 16 آذر 1332  و تبریک فرارسیدن  این روز مقدس  به دانشجویان آرمان‌گرا و میهن دوست ایران اسلامی، اظهار کرد: 16 آذر و روز دانشجو، از یک طرف متعلق به دانشجو و دانشگاه است، اما از طرف دیگر روزی از روزهای انقلاب  اسلامی و نهضت حماسه و شهادت به شمار می رود و روزی است که یادآور شاخص های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی می شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان خوزستان اضافه کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای دانشجو سه ویژگی کلان را برمی‌شمارند و همه‌ توقعات خود از دانشجویان را در قالب همین سه ویژگی می‌دانند که عبارت‌اند از استقلال‌طلبی، عدالت‌خواهی و آرمان‌گرایی است، افزود: ایشان جوانان را اصلی‌ترین ستون انقلاب می‌دانند و دانشجو قطعا محورِ گام دوم انقلاب است. بنابراین وظیفه سنگینی بر دوش آنها نهاده شده است و چون این جوان است که دارای ذهنی فعال و پویا و سرشار از خلاقیت و نوآوری است که در همه حوزه‌ها اقتصاد و سیاست و فرهنگ و...  می‌تواند راهگشا باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: امروزه با توجه به شرایط به وجود آمده و جنگ رسانه‌ای که دشمن در پیش گرفته، ضرورت توجه به امر اطلاع‌رسانی بیشتر شده است و دولت در حال تقویت شورای اطلاع رسانی در دستگاه های مختلف و استان ها است تا از ظرفیت دستگاه ها  نهادها،  تشکل ها و اشخاص بهتر استفاده شود تا از این طریق به موضوع اطلاع‌رسانی در دولت کمک کنند.

حجت الاسلام کلاه کج اضافه کرد: هدف مهم این شورا این است که این ظرفیت‌ها فعال و هم‌افزا شوند و در خدمت مسئله مهم مدیریت افکار عمومی قرار بگیرند.

 

 

 

کد خبر 1237762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha