دوره توانمندسازی دانشجویان جهادگر خراسان جنوبی برگزار می شود

موسوی زاهد از برگزاری دوره توانمندسازی دانشجویان فعال عرصه های جهادی خراسان جنوبی همزمان با روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خبرداد.

 سید مصطفی موسوی زاهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی همانند همه ساله برنامه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی مختلفی را با همکاری دانشجویان و تشکل های دانشجویی در دانشگاه ها برنامه ریزی و برگزار می کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی برگزاری جشن روز دانشجو در روزهای گذشته را یکی از این برنامه ها دانست و افزود: بسیاری از دانشگاه های استان جشن روز دانشجو را به دلیل همزمانی این روز با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در روزهای قبل برگزار کردند.

 

وی یکی از برنامه های مستمر بسیج دانشجویی در راستای توانمندسازی دانشجویان را «راهیان پیشرفت» عنوان کرد و گفت: تاکنون اردوهای علمی زیادی در سطح استان در همین راستا برای دانشجویان دانشگاه ها برگزار شده که به مناسبت روز دانشجو نیز تعدادی از دانشجویان از شرکت کویر تایر بیرجند بازدید داشتند.

 

موسوی زاهد با اشاره به اینکه رویداد «توانا» در راستای دستیابی به ایده های خلاقانه فعالیت های جهادی با حضور بیش از 60 دانشجو و فعال عرصه جهادی در روزهای 17 و 18 آذرماه در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار می شود، گفت: در این دوره دو روزه مهمان هایی از استان و کشور نیز حضور خواهند داشت.

 

 

 

 


 

کد خبر 1237788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha