بازدید فرماندار درمیان از کانون صاحب الزمان (عج) ‌آسفیچ

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی به همراه فرماندار درمیان از کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای آ‌سفیچ بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فرشته اسدزاده مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی به همراه مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان، بخشدار میاندشت از کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای آ‌سفیچ بازدید کرد.

 

فاطمه نظری مدیرکانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) روستای آسفیچ در این بازدید با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال‌های اخیر گفت: با حمایت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری استان و کسب رتبه‌های برتر در سطح کشور، موفق به راه‌اندازی کارگاه خیاطی در این کانون شدیم که مربی این کارگاه دوره آموزشی مقدماتی را برای متقاضیان به مدت سه ماه برگزار کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر نیازمند یک دستگاه چرخ خیاطی صنعتی و اُتو پرس برای شرکت کنندگان در این کارگاه هستیم، ادامه داد: خودکفا شدن خانواده‌ها و کمک به استقلال هرچه بیشتر بانوان سرپرست خانواده و افراد تحت تکفل آنها از جمله اهداف راه اندازی این کارگاه بوده است.

 

نظری از مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی خواست در تامین یک دستگاه چرخ خیاطی صنعتی و چرخ خیاطی ساده این کانون را یاری کند.

 

همچنین فرماندار شهرستان درمیان در این بازدید خواستار ثبت کانون و دریافت کد اقتصادی برای حمایت‌های هدفمند و قانونی شد.

 

 

 

نظری همچنین به تولید سرودهای مختلف با کمک بچه‌های مسجد در مناسبت‌های مختلف اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس‌های قرآنی، تقویتی و درسی از دیگر راهکارهای جذب نوجوانان به این کانون است.

 

همچنین در این بازدید، گروه سرود کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان (عج) آسفیچ به اجرا پرداختند. فرماندار شهرستان درمیان قول مساعد برای هدیه به دانش‌آموزان این کانون را داد.

 

 

 

 

کد خبر 1237810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha