چهارمین دوره قرآن اندونزی با مشارکت ۲۰۰ شرکت کننده

شعبه مرکز بین المللی تبلیغات قرآن آستان مقدس حسینی در جاکارتا چهارمین دوره مسابقه قرآنی را با مشارکت ۲۰۰ شرکت کننده برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، دکتر عبدالله بیک، مسئول شعبه مرکز تبلیغات بین المللی قرآن آستان مقدس حسینی در جاکارتا گفت: همزمان با برنامه این شعبه در به کارگیری روش‌های متمایز برای گسترش انگیزه و تشویق حاملان کتاب الهی، چهارمین دوره مسابقه حفظ قرآن کریم با نظارت آستان مقدس حسینی و با حضور رسمی مسئولان اندونزی و جمعی از ساکنان این منطقه در مقر این شعبه در جاکارتا آغاز می شود.

بیک افزود: شرکت در این مسابقه به صورت حضوری و آنلاین خواهد بود. در این مسابقه 200 شرکت کننده زن و مرد در رده سنی (5 تا 20) ساله مشارکت خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: در حاشیه این مسابقه قرآنی، برنامه های متنوع از جمله سخنرانی « سید حسین العیدروس» درحال برگزار است. العیدروس بر توجه به تمسک به ثقلین تاکید کرد و گفت که قرآن حسن قرائت و حفظ و تفسیر و عمل به آن است و عترت اهل بیت نبوت(ع) با شناخت زندگی آنها و تمسک به آنهاست.

برگزاری این مسابقه توسط مرکز بین المللی تبلیغات قرآنی پس از برگزاری برنامه ها و رویدادهای متعدد در این کشور انجام می شود.

کد خبر 1237909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha