یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شد

جهانی گفت: یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای امسال تاکنون توسط این بانک به ۸۷۶ متقاضی واجد شرایط در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، علی جهانی امروز در سخنانی از رشد پرداخت تسهیلات در بانک کشاورزی استان خبرداد و افزود: این مهم نشانگر روند مثبت پرداخت ها و اهتمام بانک کشاورزی برای حمایت از تشکیل خانواده و رضایت مندی متقاضیان این تسهیلات است.

 

مدیرشعب بانک کشاورزی لرستان افزود: زوج‌هایی که متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج هستند می‌توانند به شعب این بانک‌ در شهر و بخش‌های استان مراجعه کنند.

 

وی همچنین با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه فرزند آوری در راستای سیاست های حمایتی دولت از رفاه و معیشت خانواده ها گفت: این تسهیلات در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر اساس ثبت نام در "سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند" به متقاضیان پرداخت می شود.

 

جهانی اظهار کرد: شعب بانک کشاورزی لرستان در این مدت ۲ هزار و ۷۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به مبلغ ۹۴۴ میلیارد ریال از محل منابع داخلی به واجدان شرایط پرداخت کرده اند.

 

وی ادامه داد: بانک کشاورزی استان لرستان در مجموع 43 شعبه در مناطق شهری استان لرستان دارد و از این تعداد شعب تعداد 34 شعبه در سطح شهرستان ها متمرکز هستندو 9 شعبه روستایی دایر شده است.

 

جهانی افزود: بانک کشاورزی در بحث رتبه تعداد شعبه بانکی نسبت به سایر بانک های فعال در استان رتبه سوم را دارد و از لحاظ تعداد شعب هم رتبه سوم را در استان داریم.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی استان لرستان خاطرنشان کرد: توسعه بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزی و پایداری روستاها استان از برنامه های  مهم بانک کشاورزی است.

کد خبر 1237929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha