کلنگ زنی ۹ پروژه بزرگ در صدرا همزمان با دهه مبارک فجر

پرنیان گفت: با تعامل شهرداری، شورای اسلامی و عمران صدرا ۹ پروژه بزرگ در صدرا تعریف شد که هر ۹ پروژه در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، بهزاد پرنیان، امروز سه شنبه (۱۵ آذر) در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه در جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: نقش رسانه در فضای کنونی کشور و در سطح جهانی بسیار مهم است و در جهاد تبیین، رسانه نقش مهمی برای انعکاس اخبار و دارد.

شهردار صدرا با تاکید بر اینکه طی یک سال اخیر بین شهرداری، شورای اسلامی شهر صدرا و شرکت عمران صدرا تعامل خوبی انجام شده است، بیان کرد: تا سال گذشته ۱۵ دستگاه اتوبوس در شهر صدرا داشتیم و همواره شهروندان از کمبود آنها گلایه داشتنداما امسال سه دستگاه با ۱۴ میلیارد تومان بودجه و ۱۳ دستگاه با یارانه دولتی سهمیه اتوبوس دریافت کردیم که بدین ترتیب شمار اتوبوس های شهر صدرا به به ۳۱ دستگاه افزایش یافته است و همچنین 6 دستگاه مینی بوس و ون یارانه ای درون شهری هم راه اندازی کرده ایم.

وی ادامه داد: یک کار شاخص دیگر خرید یکصد میلیارد تومان ماشین آلات سنگین از جمله ماشین آتش نشان ۳۵ میلیارد تومانی با تعامل با عمران صدرا بوده است و ۳۰ میلیارد تومان در اختیار شهرداری صدرا برای خرید نردبان هیدرولیکی بوم بلند قرار داده شد.

پرنیان اضافه کرد: 6 دستگاه پرس زباله، ۲ دستگاه آب پاش، یک ماشین آتش نشانی سبک و دستگاه حمل زباله و ... طی یک سال گذشته خریداری شده است که برخی تحویل شده و برخی تا پایان سال تحویل داده خواهند شد.

وی از ساخت چمن مصنوعی در شهر صدرا هم خبر داد و عنوان کرد: با حمایت شورای اسلامی شهر صدرا، پنج زمین چمن مصنوعی طی یک سال گذشته ساختیم که ۲ زمین در مرحله بهره برداری است.

پرنیان با تاکید بر جهش خدمت در شهر صدرا گفت: با تعامل شهرداری، شورای اسلامی و عمران صدرا ۹ پروژه بزرگ در صدرا تعریف شد که هر 9 پروژه در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: یکی از آنها ساختمان اداری شهرداری صدراست و زمینی که عمران صدرا در اختیار شهرداری برای این کار قرار داده ۱۱ هزار متر مربع است و ساختمان اداری شورای اسلامی، ۲ پارک ۹ هکتاری یکی در فاز ۲ صدرا و یکی در فاز یک، آرامستان صدرا در ۳۰ هکتار، یک سالن آمفی تئاتر، یک فرهنگسرا و ۲ پیاده رو این 9 پروز] هستند.

پرنیان اجرای طرح گذر چهار فصل در یکی از پیاده راه ها را شاخص خواند و عنوان کرد: در این پیاده رو چهار فصل را می توان دید و از طرح های شاخص فارس خواهد شد.

وی ادامه داد: برای این 9 پروژه ۶۰۰ میلیارد تومان برآورد اولیه شده است که به صورت مشارکتی ۵۰ به ۵۰ توسط شهرداری صدرا و شرکت عمران انجام می شود و هر ۲ طرف تامین اعتبار کرده اند و یک انعقاد قرارداد با قرارگاه «خاتم الانبیا» برای آغاز عملیات اجرایی ۹ پروژه منعقد کرده ایم.

پرنیان از طراحی مسیر مترو از راه آهن شیراز هم خبر داد و گفت: برای این اقدام هم در تلاش هستیم و همچنین از وسط جاده «قره پیری» خط بی آر تی عبور خواهد کرد که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و حدود چهار کیلومتر تملک آن باید توسط شهرداری شیراز انجام شود

وی همچنین اعلام کرد: از بودجه پیش بینی شده ۱۴۰۱ حدود هشت درصد جلوتر هستیم.

پرنیان سایت سگ های ولگرد را که در سایت «ملوس جان» طراحی شده است را مطلوب دانست و بیان کرد: عقیم سازی و جداسازی توله ها و سگ های نر و ماده در این سایت انجام می شود و کار زیر نظر دامپزشک حرفه ای است، ۴۰۰ قلاده سگ در این سایت روزانه نگهداری می شود و دارای دارت بیهوشی برای زنده گیری سگ ها هستیم.

کد خبر 1237969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha