۷۶۵۱ فقره تسهیلات فرزندآوری در خراسان جنوبی پرداخت شد

معاون بانک ملی خراسان جنوبی از پرداخت هفت هزار و ۶۵۱ مورد تسهیلات فرزندآوری در هشت ماهه نخست امسال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ضیائیان احمدی امروز سه شنبه (۱۵ آذر) در نشست خبری «پرسمان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در استان اظهار کرد: در تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ۲۹ بانک فعال در استان ۱۲ بانک همکاری می کنند و از بانک های خصوصی آمار و اطلاعاتی نداریم.

 

معاون بانک ملی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۷۴۱ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ هشت هزار و ۷۶۳ میلیارد ریال در سطح استان تا پایان آبان ماه امسال پرداخت شده است، افزود: بهترین عملکرد در این حوزه مربوط به بانک های ملت، ملی، صادارت، تجارت و سپه است.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر چهار هزار و ۳۷۰ متقاضی در خراسان جنوبی در صف انتظار برای دریافت وام ازدواج هستند.

 

ضیائیان احمدی در ادامه افزود: در هشت ماهه اول سال جاری هفت هزار و ۶۵۱ فقره تسهیلات به مبلغ بیش از سه هزار ۵۳۵ میلیارد ریال برای فرزندآوری پرداخت شده است.

 

معاون بانک ملی خراسان جنوبی با بیان اینکه تسهیلات فرزندآوری بدون الزام به سپرده‌گذاری و با ۶ ماه دوره تنفس برای شروع اقساط پرداخت می شود، تصریح کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، به ازای فرزند اول‌ ۲۰ میلیون تومان، به ازای فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان، به ازای فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان، به ازای فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان و به ازای فرزند پنجم به بعد ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود.

 

 

کد خبر 1237975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha