دشمنان امروز باورهای دینی ملت های مسلمان را هدف قرار داده است

حجت الاسلام موسوی با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: ایجاد فرقه های انحرافی و توسعه و ترویج خرافه رویکرد دشمن برای مقابله با باورهای دینی مسلمانان است.

حجت الاسلام علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: توسعه و ترویج خرافه گری و فرقه های انحرافی و باطل از ترفندهای جدید دشمن در جریان اجرای توطئه شوم تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز اعتقادات و باور دینی ملت های مسلمان به ویژه ایرانیان را مورد هدف قرار داده و سعی دارد، افزود: دشمن تلاش می کند با ترویج عرفان های کاذب و نوظهور و فرقه های انحرافی و ضاله زمینه را برای تحقق اهداف سیاسی خود در منطقه فراهم کند.


این استادحوزه و دانشگاه ادامه داد: دشمن با بهره گیری از تمام امکانات موجود و با سرمایه گذاری های هنگفت مالی، تبلیغاتی و رسانه ای تدارک گسترده ای را برای تحقق اهداف خود در زمینه ایجاد انحرافات دینی و اخلاقی در سطح جامعه به ویژه نسل های جوانان و نوجونان انجام داده است.


وی با بیان اینکه درک این شیوه ها و ترفندهای دشمنان در شرایط کنونی بسیار مهم و ضروری است، اظهار کرد: این مهم مسئولیت افراد به ویژه مسئولان در حوزه فرهنگی و اجتماعی کشور و استان را سنگین کرده است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر ضرورت مقابله توطئه های دشمنان، اظهار کرد: برنامه ریزی دقیق و ارائه راهکارهای سازنده و مفید باید اولویت اصلی و محور فعالیت های فرهنگی دستگاه های اجرایی در سطح کشور و استان قرار گیرد.


وی با اشاره به اهمیت هوشیاری در برابر پروزه نفوذ دشمنان، خاطرنشان کرد: مقابله با ترفند ها و توطئه های دشمنان نیازمند بصیرت و هوشمندی همگان به خصوص مدیران است.


حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: دشمنان سعی دارند با استفاده از این شیوه های تهاجمی پایه های دینی و اعتقادی مردم به خصوص جوانان را متزلزل کنند و برهمین اساس درپی اجرای طرح دین ستیزی و دین گریزی در عرصه جهانی هستند.


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه جدی به خطر جنگ نرم دشمنان علیه جامعه اسلامی به خصوص انقلاب اسلامی ایران، گفت: ضربه زدن به دین و اعتقادات دینی مردم هدف اصلی و محوری جنگ نرم دشمن است.

کد خبر 1237977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha