برگزاری ۱۰۸۲ برنامه توسط بسیج دانشجویی فارس به مناسبت روز «دانشجو»

حاجی ‌زاده گفت: بسیج دانشجویی فارس حدود یک هزار و ۸۲ برنامه تا پایان هفته جاری به مناسبت روز «دانشجو» برگزار می کند و بیش از ۳۰ همایش «ایران سربلند» در دانشگاه های محوری شهر شیراز و شهرستان های استان خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، میلاد حاجی ‌زاده، امروز سه شنبه (۱۵ آذر) با تشریح برنامه های روز دانشجو در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: نهاد دانشگاه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ایران جایگاه رفیعی پیدا کرد و نقش آفرینی بیش از پیش دانشگاه در معادلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد تاکید امام خمینی (ره) بود.

مدیر گفتمان ‌سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی فارس افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی به پیش برندگی جامعه توسط دانشگاه معتقد بودند و دانشگاه را مبدا تمام تحولات می دانستند و از نظر ایشان، دانشگاه یک گرانیگاه راهبردی در جغرافیای آینده انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به دانشگاه بیان کرد: راهبرد دشمن در چند سال اخیر، تحریف و به انحراف کشاندن هویت دانشجویی است زیرا دانشجویان متعهد ایرانی با بصیرت خود بیش از پیش هیمنه پوشالی استکبار را در هم خواهند کوبید.

حاجی ‌زاده با بزگداشت 16آذر به عنوان روز «دانشجو» گفت: امسال روز دانشجو اهمیت بیشتری دارد زیرا دشمن طی چند ماه گذشته برای معرفی نسل دانشجویی امروز ایران به عنوان افرادی خارج از منطق گفتگو به دنیا تلاش کرده است اما همین دانشجویانی که تا حدی فریب دشمن را خوردند هم در وقت نیاز و با علم و ایمان خود اولین ضربه مهلک را بر دشمن وارد خواهند کرد.

وی افزود: بسیج دانشجویی از بدو تشکیل تاکنون به عنوان یک تشکل دلداده به انقلاب اسلامی برای ایجاد فضای سالم آزاد اندیشی تمام تلاش خود را کرده است و به مناسبت ایام تسخیر لانه جاسوسی و روز «دانشجو» از 7 آبان تا ۱۶ آذر سلسله برنامه هایی تحت عنوان «چله ایران سربلند» در سراسر دانشگاه های استان فارس را اجرا کرده است.

حاجی زاده اضافه کرد: بسیج دانشجویی فارس حدود یک هزار و ۸۲ برنامه تا پایان هفته جاری به مناسبت روز «دانشجو» برگزار می کند و بیش از ۳۰ همایش «ایران سربلند» با حضور سخنرانان مطرح کشوری و استانی در دانشگاه های محوری شهر شیراز و شهرستان های استان خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: دانشجویان بسیجی در سراسر استان فارس میزبان تریبون های نماز جمعه در این هفته هم خواهند بود و برگزاری تریبون آزاد با حضور استاندار و مسئولین استانی در مناطق کم برخوردار شیراز، اردوهای «راهیان پیشرفت» و ... به مناسبت روز «دانشجو» برگزار خواهد شد.

کد خبر 1237984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha