جایزه ادبی کتاب موجب ارتقای هویت سطح فرهنگی صدرا می شود

فرج زاده گفت: جایزه ادبی کتاب، هویت سطح فرهنگی صدرا را ارتقا می دهد و مصوبات خوبی از سوی شورای اسلامی شهر صدرا در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، عباس فرج زاده، امروز سه شنبه (۱۵ آذر) در نشست خبری شهردار صدرا با خبرنگاران گفت: طرح «اهدای دانایی» با هدف ایجاد فرصت استفاده و مطالعه کتاب با نیت اهدای کتاب و تشویق و ترغیب شهروندان به انس با کتاب و تشویق سنت اهدای کتاب از اولویت های شهرداری صدرا بوده است و معتقدیم که با دانایی برای رشد شهر باید تلاش کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری صدرا ادامه داد: اهدای کتاب‌ های ارزشمند به کتابخانه‌ ها به ترغیب کتابخوان‌ ها و افزایش سرانه مطالعاتی در شهر صدرا کمک می کند.

وی همچنین از تشکیل دبیرخانه فرهنگی پایگاه فرهنگی پایتخت کتاب در شهرداری صدرا هم خبر داد و عنوان کرد: مجتمع های مسکونی اغلب گروه کتابخوانی دارند و خوانش کتاب برای کودکان را مورد تاکید قرار داده ایم و همچنین ایستگاه های مطالعه در شهرداری و دستگاه های مستقر در شهر صدرا راه اندازی شده است.

فرج زاده با تاکید بر اینکه جایزه ادبی کتاب، هویت سطح فرهنگی صدرا را ارتقا می دهد، گفت: ادارات استانی را برای تقویت حوزه فرهنگی صدرا پای کار آورده ایم و اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی نویسندگی، شناسایی نویسندگان صدرا در سنین مختلف و ... برای تقویت حوزه کتاب و کتابخوانی کرده ایم.

وی اعلام کرد: در صدرا، سایت تخصصی کتاب داریم که به صورت مجازی مسابقات و برنامه های مختلف برگزار می کند و مصوبات خوبی از سوی شورای اسلامی شهر صدرا در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام شده است که حرکت در عرصه کتابخوانی صدرا را تقویت کرده است.

کد خبر 1237999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha