شهرستان خوسف نیازمند تقویت زیرساخت‌های اطلاع رسانی است

ایمانی گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه، شهرستان وسیع خوسف نیازمند تقویت زیرساخت‌های اطلاع رسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی ایمانی امروز سه شنبه (15 آذر) در در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان بر تقویت اقدامات فرهنگی و ارتقای حوزه اطلاع رسانی شهرستان تأکید کرد.

 

ایمانی با بیان اینکه فرهنگ و اقدامات فرهنگی مقدم بر سایر عرصه ها است، افزود: در شرایط کنونی و جنگ سایبری، رسانه مهم ترین نقش را در ارتقای فرهنگ جامعه ایفا می‌کند.

 

فرماندار شهرستان خوسف گفت: دشمن تمام قوای خود را در اختیار امور رسانه‌ای و شبیخون فرهنگی گذاشته و ما هم باید برای مقابله با این امپراتوری رسانه‌ای از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به وضعیت شهرستان خوسف، پراکندگی جمعیت و گستردگی این شهرستان افزود: نقاطی از شهرستان از پوشش شبکه دیجیتال بی‌بهره هستند و باید برای خلأهایی که در این زمینه وجود دارد چاره اندیشی کرد.

 

فرماندار خوسف حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی را از جمله بخش های مهم در جهت تنویر افکار عمومی عنوان کرد و ادامه داد: مشکلات شهرستان و خواسته‌های به حق مردم باید از طریق رسانه‌ها منعکس گردد، چرا که با انعکاس مشکلات و اخبار، مسئولین از مشکلات مردم آگاه می شوند.

 

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی در این دیدار با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ، به تشریح اقدامات انجام شده صدا و سیمای استان در شهرستان خوسف پرداخت.

 

گفتنی است در ادامه این جلسه پس از بحث  و تبادل نظر بر تحت پوشش قرارگرفتن نقاط فاقد پوشش شبکه دیجیتال و ارائه راهکار برای تقویت حوزه اطلاع رسانی شهرستان تاکید شد.

کد خبر 1238000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha