کاروان هنری«روایت حبیب» به کرمانشاه می‌آید

آزادی،گفت: کاروان هنری روایت «حبیب» از ۲۳ الی ۲۶ آذرماه جاری میهمان سه شهرستان کرمانشاه، سرپل ذهاب و گیلانغرب خواهد بود.

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با اشاره به برنامه های سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپادهای آمریکایی ، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا انجام شد.


رئیس حوزه هنری کرمانشاه ،افزود:یکی از ویژگی هایی که سردار سلیمانی را به فردی ممتاز تبدیل کرده بود شخصیت جدی او بود و اینکه هیچ کسی نمی توانست به او دورغ بگوید. اما در مواقع دیگر شخصیتی بسیار صمیمی و مهربان داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: نیاز است تا جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف جامعه با تأمل، آثار ارائه شده در کاروان هنری روایت حبیب را مشاهده کنند.

 

آزادی با اشاره به اینکه حبیب بن مظاهر یک از یاران با وفای امام حسین(ع) بود، تصریح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نیز یکی از یاران با وفای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و ایشان بسیار سردار دل‌ها را دوست داشتند همانگونه که امام حسین(ع)، حبیب بن مظاهر را دوست داشتند لذا به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، کرمانشاه میزبان کاروان هنری روایت حبیب خواهد بود.

 

 

رئیس حوزه هنری کرمانشاه،  بابیان اینکه محسن عزتی به‌عنوان دبیر اجرایی کاروان هنری روایت حبیب در کرمانشاه انتخاب شده است، اظهار کرد:  برگزاری نمایشگاه و کارگاه تجسمی، کارگاه هنرهای تجسمی (نقاشی و طراحی) اجرای برنامه تلویزیونی، تئاتر، نقالی، قرائت شعر از برنامه های جانبی این کاروان خواهد بود.

کد خبر 1238011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha