زیرساخت های صدرا با رشد جمعیت به روز شوند

عزیزی گفت: مشکل اصلی شهر صدرا فقدان برخی زیرساخت ها با توجه به رشد جمعیت است و امروز که شاهد رشد چشمگیر جمعیت شهر صدرا هستیم باید زیرساخت ها به روز شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، هاشم عزیزی، امروز سه شنبه (۱۵ آذر) در نشست خبری با خبرنگاران که در شهرداری صدرا برگزار شد، گفت: خبرنگاران می توانند کمک حال شهرداری و شورا و تبیین وقایع باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا با اشاره به مشکل اصلی شهر صدرا افزود: در ابتدای شکل گیری این شهر برای ۱۲۰ هزاز نفر زیرساخت تامین شده بود و یک سری زیرساخت ها مثل آرامستان، میدان میوه و تره بار و ... ایجاد نشده بود اما امروز که شاهد رشد چشمگیر جمعیت شهر صدرا هستیم باید زیرساخت ها به روز شوند.

وی با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر صدرا برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به شهرداری ارائه داده است، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر صدرا با هدف احیای اعتماد مردم از معتمدان هر محله بهره گرفت و مشکلات میان شورای اسلامی، شهرداری و عمران صدرا رفع شد و تعامل آنها احیا شد.

عزیزی ادامه داد: در کارهای کوتاه مدت یک ساله مطابق وظایف ماده ۸۰ شورای اسلامی، دستگاه های اجرایی را پای کار آوردیم و نظارت بر اماکن ورزشی، بهداشتی و ... داشتیم و دستگاه های متولی باید در این زمینه کار کنند و خواستار کارهای مشارکتی در حوزه فرهنگ صدرا هستیم و می خواهیم ادارات مرتبط پای کار بیایند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۱۴ جلسه رسمی طی یک سال گذشته در این خصوص داشته ایم تا ادارات با مشکلات شهر صدرا آشنا شوند و در بحث شهرداری شاهد بازگرداندن اعتماد عمومی مردم صدرا هستیم.

عزیزی با اشاره به سامان دهی میادین شهر صدرا که ورودی شهر هستند، گفت: سامان دهی و زیباسازی این 2 میدان  در دستور کار برنامه های کوتاه مدت قرار گرفت و در بودجه امسال بالغ بر ۳۰ میلیارد در آسفالت معابر در نظر گرفته شد و در حوزه حمل و نقل شهر صدرا با پیگیری های شهرداری و شورا حوزه حمل و نقل ما مطلوب شده است.

وی افزود: در فضای سبز، استقرار دستگاه های خدمات رسان در صدرا، برگزاری مناسبت های فرهنگی با تعامل با عمران صدرا و سپاه ‌‌‌‌‌‌و ... هم طی یک سال اخیر شاهد پیشرفت خوبی در شهر صدرا بوده ایم و برای برنامه های بلند مدت از سرمایه گذاران دعوت کرده ایم.

عزیزی در خصوص بحث اوقاف شهر صدرا هم اظهار کرد: بحث اوقاف شهر صدرا موجب ابهام مردم صدراست و درآمد وقف باید در شهر صدرا هزینه شود و لازم است تا وقف در صدرا برای مردم شفاف سازی شود.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل آب و فاضلاب صدرا هم گفت:  آب و فاضلاب صدرا 60 درصد از فاز ۲ را پوشش داده اما راه اندازی تصفیه خانه شرق صدرا هم نیاز است.

عزیزی همچنین اعلام کرد: بودجه شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان است که بیش از ۵۰ درصد بودجه در ۶ ماهه اول محقق  شد.

کد خبر 1238014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha