کسبه استان قزوین در نه گفتن به خواسته‌های نامشروع دشمنان سنگ تمام گذاشتند

اعلایی گفت: کسبه استان قزوین در همراهی خود با منافع مردم و نه گفتن به خواسته‌های نامشروع، ناحق و مخالف منافع مردم، سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در حاشیه بازدید از بازار سنتی قزوین اظهار کرد: این بازدید به منظور برطرف شدن مشکلات کسبه و با تعدادی از مدیران ذیربط در این حوزه صورت گرفته است و مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای به ریاست فرماندار قزوین مشکلات بازاریان بررسی شود.

 

استاندار قزوین افزود: بازاریان و کسبه در این بازدید مسائل و مشکلاتی را در خصوص زیرساخت ها و خدمات مطرح کردند که امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده، فضای خدمت رسانی هم به کسبه و هم به مردمی که این بازار را برای خرید خود انتخاب می‌کنند، بهتر شود.

 

وی عنوان کرد: در ایامی که دشمنان ملت ایران تلاش می کنند با اقدامات فریبکارانه و حتی با توسل به رفتارهای ناجوانمردانه و غیر اخلاقی با به کارگیری اراذل و اوباش صنف بازار را با مشکلاتی مواجه کنند، مشاهده می کنیم که به همت تلاشگران تأمین امنیت در استان، امنیت لازم و کافی در بازار وجود دارد و افراد مخل امنیت اجازه پیدا نخواهند کرد که امنیت بازار را مخدوش کنند.

 

اعلایی اضافه کرد: در عین ‌حال، درایت، هوشیاری و هوشمندی بازاریان قزوینی در شناخت منافع و مسائل کشور هم افتخاری برای استان قزوین است که نقشه های شوم دشمنان که می خواهند مردم را با مشکل مواجه کنند، نقش بر آب کرده اند.

 

وی یادآور شد: دشمنان باید فهمیده باشند که به دلیل بصیرت و دشمن‌شناسی مردم ایران، حنای آنها رنگی ندارد و تلاش آنها آب در هاون کوبیدن است چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه بلندی را پشت سر گذاشته و قله‌ های رفیع را فتح خواهد کرد و همچون گذشته خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

کد خبر 1238081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha