اختصاص ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار به منظور گازرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار به منظور گاز رسانی به ۱۰۲ روستای این استان اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن در دهه مبارک فجر امسال آغاز خواهد شد.

سیدمحمود هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی از اختصاص ۱۶۷ میلیارد تومان اعتبار به منظور گازرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا استان خبر داد و   اظهارداشت: از مجموع این پروژه ها ۲۶ روستا با جمعیت ۵۵۰ خانوار در شهرستان مانه و سملقان است که ۱۳۰ کیلومتر شبکه ایجاد خواهد شد که نیازمند ۵۲ میلیارد تومان اعتبار است.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی بیان کرد: در ۲۲ روستای شهرستان راز و جرگلان با جمعیت ۳۲۰ خانوار نیز عملیات گاز رسانی آغاز خواهد شد که طول شبکه ۶۰ کیلومتر است و ۲۱ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

وی افزود: ۱۳ روستا با ۳۴۰ خانوار جمعیت نیز در شهرستان اسفراین است که با ۶۷  کیلومتر طول شبکه، ۳۱ میلیارد تومان اعتبار دارد.

 

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: ۱۰ روستا نیز در جاجرم با جمعیت ۱۸۰ خانوار است که طول شبکه آن ۴۱ کیلومتر است و ۱۷ میلیارد تومان هزینه دارد.

 

هاشمی افزود: در ۱۳ روستای شهرستان گرمه  با ۱۷۰ خانوار جمعیت با طول شبکه ۸۸ کیلومتر نیز طرح گاز رسانی آغاز می شود که برای اجرای آن ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

وی تعداد روستاهای بجنورد را نیز ۹ روستا با ۱۲۰ خانوار عنوان کرد و افزود: طول شبکه این روستاها ۳۲ کیلومتر است که اجرای این طرح نیز ۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

 

هاشمی افزود: در هفت روستای فاروج با ۱۸۰ خانوار نیز با طول شبکه ۳۱ کیلومتر ۱۲ میلیارد تومان هزینه می شود و در دو روستای شهرستان شیروان نیز با ۳۰ خانوار و طول شبکه ۶ کیلومتر گاز رسانی خواهد شد که برای این طرح نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

 

تاکنون ۷۵۱ روستای خراسان شمالی گاز رسانی شده و بیشتر این روستاهایی که عملیات گاز رسانی آن از دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد نیز مربوط به روستاهایی است که شرایط سخت کوهستانی و دره ای دارند.

 

 

کد خبر 1238082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha