مختاران گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران به همت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در استان همدان برگزار می شود.

وهب مختاران ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: ایجاد نشاط در جامعه کارگری و تغییرات مثبت رفتاری، افزایش بهره‌وری و کارایی تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت از مزایای برگزاری این مسابقات  است.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی را از دیگر مزایای برگزاری مسابقات خواند و بیان داشت: برگزاری مسابقات مهارت میان شاغلین کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی در زمینه‌های مختلف تخصصی و حرفه‌ای فرصتی را برای معرفی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به مهارت‌آموزان فراهم می‌کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین‌المللی می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه مسابقات مذکور ویژه شاغلین بنگاههای اقتصادی است ،بیان کرد:این مسابقات در سیزدهم و چهادهم بهمن ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

 

وی برگزاری مسابقات را در سه گروه ماشینکاری صنعتی ،جوشکاری و مهندسی عنوان کرد و افزود:متقاضیان می تواندد از مورخ 15 آذر لغایت 10 دی ماه با مراجعه به آدرس : http:// wordskill.ir/news/wsc01 ثبت نام کنند.

 

مختاران تصریح کرد:تراشکاری یونیور سال،فرزکاری یونیور سال ،تراشکاری و فرزکاری cnc از رشته های مسابقات در گروه ماشینکاری صنعتی است.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان،جوشکاری SMAW ،جوشکاری CO2 و جوشکاری آرگون را در گروه جوشکاری مسابقات مطرح کرد و افزود:طراحی قطعات صنعتی با نرم افزار Solid works ،Catia و برنامه نویسی PLC در گروه مهندسی این دوره از مسابقات برگزار خواهد شد.

 

وی ادامه داد:ثبت نام در مسابقات مذکور هیچ محدویت سنی ندارد.

 

.

 

کد خبر 1238179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha