توزیع ۱۶ سبد کالای معیشتی به همت کانون شهدا روستای گرجی محله بهشهر

الیاسی از توزیع ۱۶ سبد کالای معیشتی در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر خبر داد و گفقت: این بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله و کانون خدمت رضوی بهشهر اجرایی شد.

محمدمهدی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کمک و دستگیری از نیازمندان و رسیدگی به امور مختلف افراد نیازمند یکی از فعالیت های مهم کانون مساجد در کنار فعالیت های فرهنگی و هنری است که در دوران کرونا و بعد از آن با قوت بیشتری اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: از ابتدای سال تاکنون در مناسبت های مختلف دستگیری از نیازمندان در قالب بسته های معیشتی، لوازم التحریر گوشت گرم، غذای گرم و .. اجرایی شده و تلاش داریم تا با استکرار آن در رفع نیازمندی ها تلاش شود.

 

وی در رابطه با چگونگی تامین این کمک ها و مایحتاج ضروری افراد نیازمند خاطر نشان کرد: این کمک ها به همت خیرانی که همواره حامی و پشتیبان ما در امر خیر هستند اجرایی شد و در طول سال این کمک ها استمرار دارد.

 

الیاسی از توزیع 16 سبد کالای معیشتی در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر به مناسبت بزرگداشت بسیج و فاطمیه خبر داد و گفقت: این بسته های معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله و کانون خدمت رضوی بهشهر اجرایی و عملیاتی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: توزیع بسته های معیشتی به ارزش 48 میلیون ریال بود که در بین نیازمندان روستای گرجی محله بهشهر توزیع شد.

 

وی یادآور شد: کمک های معیشتی آتش به اختیار است و در هر زمان و مکان که نیاز باشد وارد عمل می شویم و در طول سال و با کمک کانون خیرین دفتر خذمت رضوی شهرستان بهشهر تلاش داریم تا با جذب و هدایت کمک های مومنانه خیران در جهت توانمندسازی خانواده های نیازمند گام برداریم.

کد خبر 1238197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha