تلاش اعضای کانون سیدالشهدا روستای میرودپشت بابل برای تقویت اتحاد و همدلی در جامعه

امامی از تلاش اعضای کانون سیدالشهدا روستای میرودپشت بابل برای انسجام بخشی و افزایش اتحاد و همدلی خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای حفظ اتحاد و وحدت و همدلی است و در طول سال و در برنامه های مختلف در این راستا تلاش داریم.

محمد امامی رودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بابل اظهار کرد: دشمن امروز با همه ترفندهت و توطئه ها برای ضربه زدن به اتحاد و انسجام وارد عمل شده و باید در این بخش با دشمن مقابله کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا مسجد امام حسن عسگری(ع) روستای میرودپشت بابل افزود: همه تلاش ما برای میدان داری ارزش ها و ترویج فرهنگ ناب محمدی است و این مهم در تمام برنامه ها در اولویت است و با تشکیل گروه سرود هم صدا و همنوا، این اتحاد را در مناسبت های مختلف فریاد می کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری سیدالشهدای روستای میرودپشت بابل در سال 1378توسط خیرین نیک اندیش روستا بنا نهاده و تاکنون در سطح این روستا اقدام به فعالیت های متعدد فرهنگی و ارزشی فراوانی را اجرایی کرده است و همه تلاش ما بر استفاده از توان نسل جدید در اجرای برنامه هاست.

 

امامی از تلاش اعضای کانون سیدالشهدا روستای میرودپشت بابل برای انسجام بخشی و افزایش اتحاد و همدلی خبر داد و گفت: همه تلاش ما برای حفظ اتحاد و وحدت و همدلی است و در طول سال و رد برنامه های مختلف در این راستا تلاش داریم.

 

مدیر مسئول کانون سیدالشهدا روستای میرودپشت بابل افزود: در طول دوران کرونا با قوت برای پیشگیری و افزایش شیوع ویروس کرونا در منطقه تلاش شد و با همت بچه مسجدی ها ضذعفونی ها و کمک های معیشتی و رسیدگی به نیازمندان و بیماران در اولویت کار ما قرار گرفت.

 

وی یادآور شد: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر ارزش ها و فرهنگ ناب محمدی هستیم و کانون مساجد می تواند زمینه ساز این اتحاد و همدلی در بین اقشار مختلف و نسل جدید باشد.

کد خبر 1238213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha