دانشجویان می توانند با استدلال موضوعات به سر منشأ هر اتفاقی برسند

استاندار خراسان شمالی در جمع دانشجویان، تحقق استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را به دست دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان به عنوان قطب روشنگری می توانند با استدلال موضوعات و مطالعه درست به سر منشأ هر اتفاقی دست یابند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ محمدرضا حسین نژاد امروز چهارشنبه (16 آذر) در نشست دانشجویان با مسئولان دانشگاه بجنورد به مناسبت روز دانشجو گفت: استقلال سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی به دست دانشجویان رقم می خورد و این در حالیست که دشمنان همین نقطه قوت را مورد هدف قرار داده اند.

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه حربه دشمنان برای ضربه زدن به کشور، شبه افکنی در حوزه های مختلف به ویژه شک به دلسوزی مسئولان و اعتماد به نفس دانشجویان است، افزود: دشمنان درصدد تبدیل نقاط قوت به نقاط ضعف هستند.

 

وی بهترین فضا برای گسترش شبه افکنی دشمنان را فضای مجازی دانست و گفت: دانشجویان به عنوان قطب روشنگری می توانند با استدلال موضوعات و مطالعه درست به سر منشأ هر اتفاقی دست یابند.

 

حسین نژاد دانشجویان را آینده سازان و مدیران کشور دانست و اظهارکرد: با توجه و تعمق می توان مسیر واقعی امور را درک کرد تا هر موضوعی را مورد قضاوت قرار ندهیم.
 

 

استاندار خراسان شمالی خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: تسلط به تاریخ و آگاهی از آن و شناخت استراتژیک دشمنان موجب می شود تا اجازه ضربه زدن دشمنان به حوزه های مختلف را ندهیم.

 

 

کد خبر 1238247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha