جشنواره رسانه ای ابوذر فضای بیان مطالبات ملی را مهیا کرد

باقرزاده با بیان اینکه دغدغه اصحاب رسانه حل مشکلات است،‌گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر فضای بیان مطالبات ملی و استانی را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمد باقر باقرزاده در دیدار و نشستی با رییس بسیج رسانه گیلان ، اظهار کرد: جشنواره ابوذر را اتفاق مبارکی در عرصه تولیدات رسانه‌ای است،‌ جشنواره ابوذر محلی برای خودنمایی هرچه بیشتر جوانان فرهیخته مبتکر و نوآور و خلاق در عرصه تولید محصولات رسانه‌ای با محتوای عالی می باشد.


مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه اصحاب رسانه و جوانان فرهیخته اهل قلم، توسعه استان و رفع چالش های موجود استان را اولویت خود می‌دانند گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای رفع مشکلات قلم بر دست گرفته و با هدف حل شدن گره از مشکلات استان به مطالبه‌گری همراه با راهکار می پردازند.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر فضا برای بیان مطالبات استان و مسائل ملی را فراهم می کند، اذعان کرد: چند سال است که شاهد تولیدات فاخر و مردمی خوبی در این حوزه هستیم که امیدواریم همچنان بهتر حرفه‌ای تر در بخش های مختلف درخشان باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان به دغدغه‌های اصحاب رسانه در خصوص مسائل زیست محیطی اشتغال مسائل اجتماعی اشاره کرد و گفت :خبرنگاران و اصحاب رسانه با احصای مشکلات و مطالبه از مسئولین اجرایی استان برای رفع سریع تر مشکلات در کنار مدیران اجرایی ایستاده اند و تلاش می کنند تا با پیوست رسانه‌ای این مسائل برطرف شود.


مهدی پارسا در این دیدار با اشاره به گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) افزود: بینش سیاسی حضرت صدیقه طاهره (س) را باید به عنوان الگویی برای همیشه تاریخ یاد کرد،چرا که خطبه‌ها و سخنان ایشان، مهر تثبیتی بر حقّانیت فرهنگ تشیّع در تاریخ ثبت شده است.

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران صدا و سیمای مرکز گیلان در عصر جهاد تبیین، تصریح کرد: خبرنگاران با اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ در جنگ نابرابر رسانه‌ای در برابر تحریف واقعیات، دروغ، سیاه‌نمایی،وارونه نمایی و کتمان دستاوردهای امیدآفرین انقلاب توسط دشمن به جهاد تبیین می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان خاطر نشان ساخت: این جشنواره در دو محور ملی و بومی از جمله شعار سال«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی،دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرین، خانواده جامعه فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.


پارسا با تاکید بر اهمیت مطالبه‌گری همراه با راهکار در حوزه مسائل بومی گفت: گردشگری گیلان، کوهستان زباله سراوان و تهدیدهای تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله محورهای بومی مهم در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.


کد خبر 1238364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha