هفتمین سوگواره و نمایشگاه فاطمی کوچه های بنی هاشم(ع) در ورامین افتتاح شد

همزمان با ایام فاطمیه(س) هفتمین سوگواره و نمایشگاه فاطمی کوچه های بنی هاشم(ع) در شهرستان ورامین افتتاح و مورد بازدید عموم علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، هفتمین سوگواره و نمایشگاه فاطمی کوچه های بنی هاشم(ع) به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین و با حضور حجت الاسلام  سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت، مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ورامین،سرهنگ امینی فرمانده سپاه، علیرضا مومنی شهردار و سیدرضا احمدی،حاج حسن فرجی و امید شیرکوند از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین و جمعی از دیگر مسئولین و مردم افتتاح شد.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در آئین افتتاحیه نمایشگاه اظهار داشت:بیش از ۵٠ روز است که عزیزان در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در حال کار برای برپایی این نمایشگاه هستند و امروز میبینیم که این نمایشگاه سوگواره در جنوب شرق استان تهران منحصر به فرد است که جای تقدیر و تشکر از عزیزان شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین و مجموعه فرهنگی شهرستان که در این محفل جمع شده اند،دارد.

 

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه،مرثیه سرایی،اجرای نمایش و تئاتر،روایت گری(در موضوعات، مباهله، فاطمیه، واقع غدیر خم، مهدویت، تهاجم فرهنگی و...) گنجانده شده است.

 

گفتنی است، این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه به مدت بیست روز ادامه خواهد داشت و مکان آن در خیابان شهداء مقابل پمپ بنزین قراردارد و بازدید برای عموم از ساعت ۱۸ الی ۲٠ آزاد است.

کد خبر 1238367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha