ویژه برنامه سوگواری ایام فاطمیه(س) با محوریت تبیین فرهنگ فاطمی در البرز برپا می شود

نوروزی فر با اشاره به اهمیت سوگواری ایام فاطمیه در نقاط مختلف استان البرز با حضور جمعی از شاعران و مداحان اهل بیت(ع) گفت: ویژه برنامه سوگواری ایام فاطمیه(س) با محوریت تبیین فرهنگ فاطمی در البرز برپا می شود.

ابراهیم نوروزی فر با تسلیت فرا رسیدن سالروز ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها سازمان بسیج مداحان استان البرز برنامه های ویژه ای در این خصوص در نظر گرفته شده است.

 

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز افزود: برپایی مراسمات روضه و عزاداری در ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها در اقصا نقاط استان البرز به ویژه در شهرستان کرج و آستان مقدس امامزاده حسن علیه السلام با حضور شاعران و مداحان اهل بیت علیهم السلام روز شنبه ۱۹ آذرماه از جمله برنامه های شاخص به این مناسبت است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین فرهنگ فاطمی اظهار کرد: ۵ شب برنامه چهارپایه خوانی به همین مناسبت در آستان مقدس امام زاده محمد علیه السلام کرج با محوریت تبیین فرهنگ فاطمی برپا می شود.

 

به گفته وی، برنامه ویژه شهادت با حضورحاج علی انسانی  مداح با اخلاص اهل بیت علیهم السلام در روز دوشنبه در هیئت انصار المهدی(عج) است همچنین برگزاری ویژه برنامه دعای ندبه با حضور جمعی از ذاکرین اهل بیت در مسجد مهدویه کرج و برپایی ایستگاه صلواتی همراه با پخت آش نذری در سطح کرج به مدت یک ماه از دیگر برنامه های قابل ذکر است. 

 

 

کد خبر 1238439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha