پوستر همایش «امیر نظام گروسی» در شهر بیجار رونمایی شد

پوستر «همایش گرامیداشت امیر نظام گروسی» با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمعی از هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری در بیجار رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، علی‌اصغر دریایی، با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بیجار از پوستر همایش گرامیداشت امیر نظام گروسی پنج شنبه، ۱۷ آذرماه در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر رونمایی کرد و اظهار داشت: از مهم‌ترین راهبردهای دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر تمرکززدایی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مراکز استان‌ها و ترویج و اهمیت دادن به این فعالیت‌ها در شهرستان‌ها و شهرهای کوچک و روستاها است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌ها در شهر بیجار نیز بر اساس همین راهبرد مورد حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به جنبه‌های هنری شخصیت امیرنظام گروسی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره مشاهیر و نامداران منطقه موجب تقویت روح احترام بین جوانان و نوجوان می شود، برگزاری همایش گرامیداشت امیرنظام گروسی نیز در همین راستا است.

 

در این مراسم از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از تلاش و زحمات فرماندار شهرستان بیجار به جهت حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از فعالیت فرهنگی و هنری شهرستان بیجار با اهدای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی قدردانی و تجلیل کرد.

کد خبر 1238471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha