نشر و ترویج فرهنگ فاطمی از رسالت های بزرگ کانون امام مهدی(عج) است

رفعتی تبیین شخصیت و زندگی حضرت زهرا (س) در بین نسل جوان و نوجوان بویژه زنان و دختران جامعه امروز را ضروری دانست و گفت: نشر و ترویج فرهنگ فاطمی از رسالت های بزرگ این کانون خواهد بود.

هادی رفعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه برنامه عزاداری در مسجد جامع اباتر برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) مسجد جامع اباتر افزود: این آیین سوگواری با سخنرانی و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار می شود.

 

وی تبیین شخصیت و زندگی حضرت زهرا (س) در بین نسل جوان و نوجوان بویژه زنان و دختران جامعه امروز را ضروری دانست و گفت: نشر و ترویج فرهنگ فاطمی از رسالت های بزرگ این کانون خواهد بود.

 

رفعتی هدف از برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه را ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم و همچنین گرامیداشت مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س)عنوان و تصریح کرد: تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام (ص) هدف و رویکرد برگزاری این مراسم است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) مسجد جامع اباتر با بیان اینکه الگوبرداری از سیره نبوی، علوی و فاطمی جامعه را به سمت تعالی هدایت می‌کند خاطرنشان کرد: باید سیره این بزرگواران را به‌عنوان الگویی مهم و ارزشمند در زندگی مدنظر قرار دهیم.

کد خبر 1238518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha