از توزیع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه و بسته معیشتی  تا کمک به ساخت ۱۷ واحد مسکونی محرومان

پسنده گفت: تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه تهیه و به زوج های جوان تحویل داده شد و این قرارگاه جهادی بنا دارد با توجه به تعداد ثبت نام شهرستان ها، جهیزیه ها را در راستای تسهیل امر ازدواج آسان جوانان تهیه و توزیع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حمید پسنده امروز (۱۸ آذر ماه) به خبرنگاران، گفت: با توجه به آغاز به کار این مجموعه جهادی و نیکوکاری در طول سال اقدامات جهادی اثرگذار و ماندگاری را انجام داده و نیز در دستور کار دارد.

 

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخشی از این اقدامات شامل راه اندازی پویش ملی لبخند نوعروسان، کمک به توزیع بیش از هزار بسته معیشی توسط جهادگران قرارگاه، کمک به ساخت و ساز و تعمیرات بیش از ۱۷ واحد، ساخت و تعمیرات مسکن نیازمندان، پخت غذا بیش از سه هزار پرس غذا و آب رسانی در چند روستا، راه اندازی ایستگاه های صلواتی به مناسبت های مختلف و توزیع لوازم التحریر بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه تهیه و به زوج های جوان تحویل داده شد و این قرارگاه جهادی بنا دارد با توجه به تعداد ثبت نام شهرستان ها، جهیزیه ها را در راستای تسهیل امر ازدواج آسان جوانان تهیه و توزیع کند.

 

پسنده ادامه داد: قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی دارد با خیرین، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی و بسیج، موسسات خیریه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و همه نهادهای خدمت‌رسان استان در این پویش ملی همکاری کند.

 

مسئول قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور استان کهگیلویه و بویراحمد از ائمه جمعه شهرستان ها، ناحیه های مقاومت بسیج شهرستان ها،جهادگران و خیرین که همکاری لازم را با این قرارگاه داشتند، تقدیر تشکر کرد.

 

وی گفت: مردم کشور ما همیشه در کمک به نیازمندان نسبت به سایر کشورهای پیشرفته، پیش قدم بوده و با نوع دوستی در شرایط های سخت، همواره در کنار یکدیگر بوده اند.

 

پسنده گفت: از آنجایی که استان کهگیلویه و بویراحمد استانی محرمم بوده، از خیرین دعوت می کنیم که نذورات نقدی خود را به شماره کارت 6273817010105256 مربوط گروه جهادی شهدای پاتاوه وایز کنند

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1238565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha